Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring


Ämnesstartare

är det nån som har använt eller använder nån sorts bröstförstoringspiller? fungerar det? är det värt att testa?


   
Citera
Ämnesstartare

Ah. Mina växte två meter. Nu kan jag inte bli våldtagen heller, funkar prima serru!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man lägger en tråd om bröstförstorning i "sex, sexualitet och sexuella fantasier" kanske man inte bör förstora dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Om man lägger en tråd om bröstförstorning i "sex, sexualitet och sexuella fantasier" kanske man inte bör förstora dom.

HAHA ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Om man lägger en tråd om bröstförstorning i "sex, sexualitet och sexuella fantasier" kanske man inte bör förstora dom.

ahhaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, det funkar inte. det mesta är bullshit.


   
SvaraCitera

Rätta mig om jag har fel men kan inte p-piller ha en viss sådan effekt? Men den har ju istället andra biverkningar. Och egentligen, du duger väl som du är!? Fattar inte denna fixering vid brösten hela tiden, samma sak som om mäns storlek på kuken. Om ni var mindre fixerad på storlekar och mer intresserad av teknik och vad som verkligen är skönt och does matter så kommer du nog få ett mycket mera intressant och givande sexliv i alla fall. [smile]


   
SvaraCitera

Om man botser från att man enligt vissa skolkuratorer ska vara nöjd med den kropp man fått. Så finns det vissa "naturliga" sätt till större bröst 🙂

Har själv tagit några PM piller (pueraria mirifica) och gick upp nästan en storlek under en månad. Det jag har kommit fram till är: mycket viktigt med vilken typ/kvalite pueraria mirifican har.
Det finns vildvuxen som säljs och den har knappt någon effekt alls. Brukar vara kapslar på många hundra mg. Vilket inte finns någon anledning till om det är en bra produkt.
Det svåra är att veta vad som är vad, eftersom det oftast inte anges av tillverkarna. Tror inte det är så populärt att länka men dom jag köpte hittade jag på Budera, vet att dom på sthlmcompany ska vara bra också.
Om någon vill ha länken kan jag skicka den. Kostnaden var iaf. runt 250 för en månad. Så det kan ju helt klart vaara värt ett försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick från a-kupa till d-kupa tio minuter efter första pillret[cool]


   
SvaraCitera

försöker kompensera nåt? [badgrin]


   
SvaraCitera

jag förstår inte varför folk måste vara så himmla oseriösa det är skit tråkigt, för jag undrar faktiskt också.
jag är väll en brud med inte alls stora bröst och jag vill inte förstora min för någon annans skulle jag vill göra det för min egen, jag känner mig inte sexig alls och jag vill verkligen känna mig kvinnlig vilket jag inte gör.
Jag har funderat på silicon bröst men jag vet inte de blir så runda och konstiga och hårda och det måste göra fruktansvärt ont också...
eh.. jag skulle lätt köpa piller om jag hade dom pengarna just nu. men får väll spara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Broadzilla:

Om någon vill ha länken kan jag skicka den.

Ja tack [smile]


   
SvaraCitera

Broadzilla:

Om någon vill ha länken kan jag skicka den

Ja tack, vore kul å kunna läsa lite... men har den inte gett dej några biverkningar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Broadzilla:

Om någon vill ha länken kan jag skicka den.

ja tack.. [smile] men hur funkar det där? måste man ta det hela tiden eller stannar brösten i den storleken om man slutar ta det..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dominatus:

Rätta mig om jag har fel men kan inte p-piller ha en viss sådan effekt? Men den har ju istället andra biverkningar.

Det är ~ 1 av 100 som får det..


   
SvaraCitera