Aviseringar
Rensa alla

Bröstförstoring!


Harpyja:

Alla har den där runda formen.

större bröst har oftast så ju


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Var har du fått din bild av "normala bröst" från då? Alltså, du förstår vad jag menar. Skitsamma. [crazy]

Det kommer nog från alla bilder jag har sett från UM[tard]

isola:

större bröst har oftast så ju

Visa ett exempel så tror jag dig.


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

naturligt ska det vara

Är det naturligt med trekantiga bröst?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det kommer nog från alla bilder jag har sett från UM[tard]

[shake] Menar du att du driver, när du gör en [tard] efter...


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

[shake] Menar du att du driver, när du gör en [tard] efter...

Nej jag menar nog snarare "Wtf"


   
SvaraCitera

Harpyja:

Nej jag menar nog snarare "Wtf"

Okej.


   
SvaraCitera

jag tycker du borde köra på det, det är delvis värt för att ditt självförtroende bör kompletteras miiiheekket viktigt!! (inte för att jag skulle gå just den vägen men..) och delvis värt för att det är snyggt med silikontuttar, speciellt om det handlar om just c-kupa 🙂 då ser dom så där perfekt fasta ut och lagom ut hihi


   
SvaraCitera

Större bröst kommer inte förändra din självbild. (Och ingen annans bild av dig heller)


   
SvaraCitera

tycker inte att det är fel med bröstförstorning (eller annan plastikkirurgi överhuvudtaget). men det jag funderar på är att man kanske inte ska göra det när man är så ung. din kropp är inte ens fullt utveccklad än. Mina bröst är tex större nu än när jag började gymnasiet. Tycker att du borde stämma tid med en kirurg eller något och få en tid för rådgivning. och ta inte den billigaste kliniken! kolla runt på nätet först tex och kolla lite om någon tex gått på den och den kliniken och vad dom tyckte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon menar antagligen att hon har koniga bröst!
fina nipples är viktigare för mig än storleken på brösten!


   
SvaraCitera

Tycker helt klart [n]
Humbug är vad det är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Alla har den där runda formen. Så blir det bara när det är kallt på mig

Så är det väl oavsett storlek? Tror de flesta har snyggare bröst när det är kallt. [no-no]


   
SvaraCitera

PetraPott:

Mina är nästan trekantiga nu, tjejer ni förstår.

ofta man har pyramid tuttar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för. Vet hur viktigt bröst är för många, till exempel mig själv. För mig är det ett tecken på att man... växt upp till en kvinna, hur fånigt det än låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

ofta man har pyramid tuttar?

Hahaha! Madonnatuttar, menar du? Konformade är däremot ganska vanligt. [rolleyes]


   
SvaraCitera