Aviseringar
Rensa alla

Bröstfråga ( Inget perverst)


zercko: Känner mig inte särskilt sexig när det inte finns ser särskilt attraktivt ut :C
Jag vill ju inte vara attraktiv för någon annan ( jo det räknas med..) men jag vill vara attraktiv för mig själv också om du förstår, och jag tycker bara inte att det riktigt är det :c

Det finns underkläder för alla kroppsformer. Jag väljer alltid balconette-modeller för att de framhäver fint. Man behöver ju inte fokusera på att förstora hela tiden. Matcha med halvstring i spets och inte en jävel kommer att kalla dig för okvinnlig. 


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

FruLiten:
om det nu handlar om att "alla" gillar stora tuttar så är smaken individuell. 

men min egen smak så är det fint med iallafall B 
Kvinnor har ju inget mer att kvinnligera sig med o:


   
SvaraCitera

zercko: Bröst är ju lixom en kvinnas signatur..

Nej. Du bör ändra inställning angående bröst. Du har ju bröst, även om de är små är de fortfarande bröst. Finns även män med bröst, s.k. bitch-tits, men det gör dem inte till kvinnor.


   
SvaraCitera

zercko:

Det går ju inte o.o Bröst är ju lixom en kvinnas signatur.. 

Jag har små bröst och kan vara lika kvinnlig som storbystade. Om du känner att du inte kan vara kvinnlig på grund av dina små bröst är det nog inte brösten det är fel på.


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Tula:

Det finns underkläder för alla kroppsformer. Jag väljer alltid balconette-modeller för att de framhäver fint. Man behöver ju inte fokusera på att förstora hela tiden. Matcha med halvstring i spets och inte en jävel kommer att kalla dig för okvinnlig. 

LOL


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

FruLiten:

Jag har små bröst och kan vara lika kvinnlig som storbystade. Om du känner att du inte kan vara kvinnlig på grund av dina små bröst är det nog inte brösten det är fel på.

Jag är inte direkt ful, helt tvärt om. Tycker att jag är jätte söt. Det har väl inget med självförtroendet att göra o:


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

äsch, gör som jag, skaffa en najs rumpa så har du nåt o bju' på  iaf! 

Jag tror inte det är fel med hormonerna, är du väldigt smal, har du elitidrottat elr började du träna intensivt i början av puberteten så kan det ju vara det också. men såklart, kanske hormonerna ändå..


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Saga:
äsch, gör som jag, skaffa en najs rumpa så har du nåt o bju' på  iaf! 

Jag tror inte det är fel med hormonerna, är du väldigt smal, har du elitidrottat elr började du träna intensivt i början av puberteten så kan det ju vara det också. men såklart, kanske hormonerna ändå..

är rädd för det ja 🙁


   
SvaraCitera

stora bröst har inga fördelar 


   
SvaraCitera

zercko:

Jag är inte direkt ful, helt tvärt om. Tycker att jag är jätte söt. Det har väl inget med självförtroendet att göra o:

Självförtroende och självkänsla handlar ju inte bara om man tycker att man är ful eller söt.


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

FruLiten:

Självförtroende och självkänsla handlar ju inte bara om man tycker att man är ful eller söt.

men blää, vad ska jag göra då 


   
SvaraCitera

du kanske skulle sluta bygga din identitet kring ditt biologiska kön.


   
SvaraCitera

jättekvinnligt att ha två fettklumpar som svajar i vinden på överkroppen


   
SvaraCitera
zercko
Ämnesstartare

Leijonsparf:
du kanske skulle sluta bygga din identitet kring ditt biologiska kön.

men det känns som att ( bara nu pga min kompis)  att allting är betuttat utom jag...


   
SvaraCitera

zercko: LOL

du förtjänar små bröst. omöjliga människa


   
SvaraCitera