Aviseringar
Rensa alla

Bröstglitter snyggt eller inte?


Ämnesstartare

Undrar vad folk tycker om tjejer som har bröstglitter (dvs glitter som läggs i en krans eller som ett smycke ovanför brösten) Ni får vara både objektiva och subjektiva beroende på vad ni själva tycker.Tänker inte säga så mycket mer för att inte påverka andra så berätta er åsikt

OBS:Bifogar en bild för er som inte vet hur det kan se ut

Bröstglitter.png


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fult och fånigt tycker jag.


   
SvaraCitera
ickus

mullis711:

bröstglitter

Alltså kroppsglitter? Det går ju applicera överallt. Känns dock lite 80-90 tal.


   
SvaraCitera
ickus

Myksa:

Fult och fånigt tycker jag.

Ja. Det är oftast bara barn i 9 års åldern som ska på disco som anänder det. Typ.


   
SvaraCitera
höna

fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fult men glitter går väl an på nyår lr andra glittrigA dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser hellre att man sätter typ riktiga juveler på sina nipples och gör det lite flashigt på det sättet. Tycker inte detta var estetiskt tilltalande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser skoj ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Ser hellre att man sätter typ riktiga juveler på sina nipples och gör det lite flashigt på det sättet. Tycker inte detta var estetiskt tilltalande.

Tycker den bilden jag bifogade var estetiskt tilltalande då sminkösen lagt kroppsglittret som ett smycke, men man tycker som man vill!

Myksa:

och fånigt

På vilket sett?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

På vilket sett?

Känns som om det sitter där för att dra uppmärksamhet. Fånigt sätt och lite väl desperat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Känns som om det sitter där för att dra uppmärksamhet. Fånigt sätt och lite väl desperat.

Tycker isåfall att stora silversmycken på halsen är mer "attention" whore stil än glitter ovanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Tycker den bilden jag bifogade var estetiskt tilltalande då sminkösen lagt kroppsglittret som ett smycke, men man tycker som man vill!

Personligen tycker jag att det blir för mycket cirkusliknande associationer, och kanske även lite billigt. Men tycker du om det så spelar det naturligtvis ingen roll vad jag tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Men tycker du om det så spelar det naturligtvis ingen roll vad jag tycker.

Kände mig ägd för en stund ;), men ville bara veta vad folk tycker om saken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

men ville bara veta vad folk tycker om saken

Hur kommer det sig att du undrade en sådan sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Hur kommer det sig att du undrade en sådan sak?

För att jag senaste tiden sett kvinnor som haft det och att jag tyckte det var attraktivt,varför undrar du?


   
SvaraCitera