Aviseringar
Rensa alla

Bröstmjölk innedryck för Kinas rika, är det verkligen okej?


Känns ju rätt mycket som kapitalismens drömsamhälle där arbetarens kropp producerar varan. Arbetaren går från att sköta maskinen till att vara den.  Och i det här fallet är arbetaren enbart kvinnor så en kan ju sätta det i relation till all annan objektifiering som sker av kvinnor och kanske tycka att det är fel. Fast jag vet inte. Palla bry egentligen, så länge personerna får tillräcklig ersättning så.  Rullar ögonen


   
SvaraCitera

det e ju naturligt iaf till skoillnad från coca cola....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det enda jag tänker är "det måste innehålla jättemycket fett, vad onyttigt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha alltså jag vet inte. Tror inte jag hade klarat av att dricka det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: jättemycket fett

Innehåller cirka 4-5%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: varför skulle det inte vara okej? vi plågar kor för att få deras mjölk.

inget av dem ok :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
antar att de köper 1 liten flaska istället för att köpa ammningstid, ammningstid kan jag tänka är lite äckligt pga involverar nära fysisk kontakt med främling

enligt företagsägaren de citerat i artikeln kan man även få dia mjölkproducenten själv om det passar sig! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att underklassen ska spruta bröstmjölk på deras chow chows


   
SvaraCitera

svefnpurka:

enligt företagsägaren de citerat i artikeln kan man även få dia mjölkproducenten själv om det passar sig! Tumme upp

skulle inte vilja jobba som mjölkproducent

men vad trevligt att de skapar arbetstillfällen för kvinnor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tits Hjärta


   
SvaraCitera

varför skulle det inte vara okej? fattar inte. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som vanligt skall överklassen visa sin överlägsenhet genom att konsumera skit undermänniskorna inte förstår sig på, på Neros tid var det kamelpungar som gällde, nu är det att dricka bröstmjölk. Man måste ju visa sig lite på styva linan liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: ammningstid kan jag tänka är lite äckligt pga involverar nära fysisk kontakt med främling

Haha Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Som vanligt skall överklassen visa sin överlägsenhet genom att konsumera skit undermänniskorna inte förstår sig på, på Neros tid var det kamelpungar som gällde, nu är det att dricka bröstmjölk. Man måste ju visa sig lite på styva linan liksom.

Så sant så.


   
SvaraCitera