Aviseringar
Rensa alla

Bröststorlek


Ämnesstartare

Hur viktigt är bröststorlek för killar egentligen ? 😛

 


   
Citera

inte alls 


   
SvaraCitera

Det är väl individuellt


   
SvaraCitera

Vill väl att det finns ett par bröst iallafall 


   
SvaraCitera

Ca - inte ett skit.


   
SvaraCitera

Killar är ingen homogen grupp


   
SvaraCitera

Dessutom är det bara du själv som behöver bry dig om din egna bröststorlek, exempelvis när du handlar bh'ar så att de sitter bra. Vad andra tycker är inte viktigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Dessutom är det bara du själv som behöver bry dig om din egna bröststorlek, exempelvis när du handlar bh'ar så att de sitter bra. Vad andra tycker är inte viktigt. 

Har blivit ganska utfryst pga min bh-storlek så det är ganska viktigt för mig :$


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

tror på goda grunder att det är individuellt. och lika så att betydelsen är individuell.


   
SvaraCitera

ALLA killar tycker likadant och det är jätteviktigt att man har 65D.


   
SvaraCitera
mynona

 man ska inte slita ut ordet individuellt, men det är väl egentligen ganska självklart att smaken är olika. vissa killar bryr sig ju inte om bröst alls eftersom de är gay


   
SvaraCitera

mynona:
 man ska inte slita ut ordet individuellt, men det är väl egentligen ganska självklart att smaken är olika. vissa killar bryr sig ju inte om bröst alls eftersom de är gay

vem har kapat ditt konto???


   
SvaraCitera
mynona

isola:

vem har kapat ditt konto???

Jag uttalar mig väl likadant som jag alltid gör? Jag har aldrig dragit mig för att diskutera saker som har med sex att göra, tvärtom är det ju sådant jag alltid har brukat tala om. Jag förstår inte varför det kommer som en nyhet? =S


   
SvaraCitera

mynona:

Jag uttalar mig väl likadant som jag alltid gör? Jag har aldrig dragit mig för att diskutera saker som har med sex att göra, tvärtom är det ju sådant jag alltid har brukat tala om. Jag förstår inte varför det kommer som en nyhet? =S

Nä du brukar ej formulera dig på det viset eller påstå att killar som helt struntar i bröst är gay


   
SvaraCitera

Hejpådigsan:

Har blivit ganska utfryst pga min bh-storlek så det är ganska viktigt för mig :$

Det är viktigt att förstå att det är inte dig det är fel på, det är fel på de människor som fryser ut en annan människa på grund av bh-storlek. Du har säkerligen jättefina byst men mobbarna har valt att fokusera på något så urdumt som bh-storlek. Kan verkligen förstå att det känns jobbigt, finns det någon vuxen du litar på som du kan prata med? Ibland när jag hade det tufft i skolan brukade jag smita in till biblotikaren och få stöd. På sin skola finns säkert både en kurator och skolsköterska som kan hjälpa dig med denna situation. Det kan vara viktigt att få stöd när andra människor inte beter sig vettigt. Försök håll upp självkänslan och låt inte andra människor få dig att må dåligt över dig själv. 


   
SvaraCitera