Aviseringar
Rensa alla

Bröstsugning


Ämnesstartare

Alla killar jag strulat med ÄLSKAR att suga på brösten. Jag älskar det och killarna älskar det. Min fråga lyder: Hur mycket har detta att göra med relationen mamma-spädbarn? Finns det alltså några underliggande instinkter till detta beteende som härstammar från den tiden då man sög på mammans bröst? Är det därför killarna älskar det? Och är det mina modersinstinkter som gör att jag älskar det också? Snälla, kom med många intressanta hypoteser! Jag är grymt nyfiken på vad ni tänker om detta 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Lustigt. Killar har inte varit så intresserade av att suga som jag gillar när de gör det.

Jag vet inte vad detta säger om mig. Eh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: Lustigt. Killar har inte varit så intresserade av att suga som jag gillar när de gör det.

Killar behöver tydliga signaler. När de väl fattat vinken suger de på som om de inte vill förlora en enda droppe "mjölk"! 😉


   
SvaraCitera

waterloo: Killar behöver tydliga signaler. När de väl fattat vinken suger de på som om de inte vill förlora en enda droppe "mjölk"! 😉

Jasså gör vi det?


   
SvaraCitera

tycker inte det är särskilt speciellt men har varit med killar som tyckt mycket om det. 
en utav dem tyckte lite väl mycket om det... är helt övertygad om att han påmindes om trygghet eller något. en gång frågade han om han fick suga för att lättare kunna somna. äcklades ganska rejält och vi sa upp kontakten efter det. 
kände mig som hans mamma typ, ew. 


   
SvaraCitera

najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Jasså gör vi det?

Vi tjejer är generellt sett bättre på att avläsa subtila signaler. Killar är ju främst visuella varelser med tendensen att koncentrera sig starkt på en sak i taget, och kanske missa små betydelsefulla signaler på vägen. Detta gäller även under sexakter 🙂


   
SvaraCitera

Alltså, detta gör mig så kluven. Det kan vara helt sjukt nice och så helt plötsligt slår det en att vafan håller vi på med?! 


   
SvaraCitera

koalan:  en gång frågade han om han fick suga för att lättare kunna somna. 

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula: Alltså, detta gör mig så kluven. Det kan vara helt sjukt nice och så helt plötsligt slår det en att vafan håller vi på med?!

Är du tjej eller kille?


   
SvaraCitera

Tula:
Alltså, detta gör mig så kluven. Det kan vara helt sjukt nice och så helt plötsligt slår det en att vafan håller vi på med?! 

Mycket glad


   
SvaraCitera

Erogen zon som kan stimuleras med mun och tunga. I övrigt betyder akten inget alls för mig personligen.


   
SvaraCitera

waterloo: modersinstinkter som gör att jag älskar det också

Ber till gudarna att det inte är så. Vill att mina modersinstinkter och sex, ska ha så lite som möjligt med varandra att göra. 


   
SvaraCitera

Kultur:

Galen

LedsenGråter
fattar inte att jag delade med mig av det där. 


   
SvaraCitera

waterloo: Är du tjej eller kille?

Girliie

sicilianmind:

Mycket glad

Ledsen


   
SvaraCitera