Aviseringar
Rensa alla

brorsans problem??


Ämnesstartare

nu är det så här att jag har en brorhans som är 14 år och sitter alltid vid min dator för att han vill spela på steam, medans jag har kopplat in min gamla pc till han men enda problemet med den är att den inte duger för honom för han skulle kunna spela på den också men den har inget externt grafkort! så han tycker att den inte går att använda! men bryr jag mig?...nej!
Sen är det också så här att när jag kommer in till mitt rum för att se vad han gör och efter en stund så säger han "ska du inte hitta på något annat" och jag blir ju så klart skit förbannad! så jag har funderat på att sätta lösenord på burken eller köpa ett regällt dörrlås till rummet. vad tycker ni att jag ska göra? för jag orkar snart inte med detta söttebröds dagarna längre! så var tacksamma nu och ge mig ett snabbt svar nu![mad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Seriöst... Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Dator- och TV-spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixa grafikkort till andra datorn?


   
SvaraCitera
Åtta

Vad pratar du om? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

jag har funderat på att sätta lösenord på burken

varför fundera, gör bara. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag vill ha tips så det är df jag frågar! dessutom så ställde jag denna topic under data och tv-spel inte under relationer och samlevnads topicen


   
SvaraCitera

Sätt bara lösenord på datorn...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

men jag vill ha tips så det är df jag frågar!

Tips om vad? [confused]

mytigern:

dessutom så ställde jag denna topic under data och tv-spel inte under relationer och samlevnads topicen

Din tråd blev dock flyttat för att den inte har något med dator och tv-spel att göra direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grrrrr[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt jag hörde var "jag är för vek för att stå upp mot min lillebror" [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

allt jag hörde var "jag är för vek för att stå upp mot min lillebror" [bigsmile]

Du är så ond! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha lägg av nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"GÅ HÄRIFRÅN DIN JÄVLA UNGJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!"

testa det.


   
SvaraCitera