Aviseringar
Rensa alla

brorsans problem??


Ämnesstartare

har gjort det men funkar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För er som ej fattar: Hans bror vill och brukar nyttja hans dator för att spela spel, eftersom brodern inte anser att datorn han har till sitt förfogande är bra nog. Brodern går in till trådskaparens rum och frågar "är du inte klar snart?" hela tiden, eftersom han vill spela på datorn. Detta upplevs som störande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara att du fixar lösenord till datorn. Säg åt honom att han får använda sin egna dator och hitta på något annat att göra om det inte går att spela på den.


   
SvaraCitera
Åtta

Nintendo:

För er som ej fattar

Tack för ditt förtydligande.

Lösning: Byt datorer med varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

brorhans som är 14 år

Hur gammal är du då? Och är du den enda som har en datorer i hela huset? [rolleyes]

Är den din så gör du väl som du vill med den?

En gång i tiden hade jag och bror en dator att dela på, och jag lät honom ha den när han skulle spela "matcher" i CS eftersom det var då det var viktigast för honom att sitta. Men jag skulle aldrig låtit honom ockupera MIN egen dator nu för att den duger att spela CS på. Då skulle han få skaffa en egen dator att spela på.

För övrigt, vad är det för datorer som inte klarar CS? Utvecklingen på grafikfronten i CS har väl inte direkt stormat fram direkt?

Dold text: Läste så slarvigt första gången att jag fick det till att brorsan använde steam som cover, men att han egentligen glor på porr och fapar när du inte ser. (du kanske borde kolla internet-historiken! 😮 )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

medans jag har kopplat in min gamla pc till han men enda problemet med den är att den inte duger för honom för han skulle kunna spela på den också men den har inget externt grafkort! så han tycker att den inte går att använda!

Internt, men fristående menar du?

Tycker att du skall försöka fixa en shysst dator till honom som han kan spela på. (som han anser duger) [cute]

Tobbish:

För övrigt, vad är det för datorer som inte klarar CS?

Finns en del..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns en del.

Uppenbarligen, men har det hänt något nämnvärt med grafiken i CS sedan... 2005?

Då spelade jag sist...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Uppenbarligen, men har det hänt något nämnvärt med grafiken i CS sedan... 2005?

Skulle inte tro det. CS-tiden är ganska förbi, och chansen att det är just detta spel som denna brodern spelar/vill spela är inte så stor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Och är du den enda som har en datorer i hela huset?

Nej, hans bror har ju en dator, läste du dåligt eller? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Och är du den enda som har en datorer i hela huset?

Nej, hans bror har ju en dator, läste du dåligt eller? [mad]


   
SvaraCitera

mytigern:

detta söttebröds dagarna

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Hur gammal är du då? Och är du den enda som har en datorer i hela huset?

Är den din så gör du väl som du vill med den?

jag är 16 år och nej jag är inte den enda med dator i huset vi har 3 datorer varav 2 det går att spela på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mytigern:

jag är 16 år och nej jag är inte den enda med dator i huset vi har 3 datorer varav 2 det går att spela på

Men varför ska du behöva låna ut din dator för att han ska kunna spela? Om brorsan din ska spela går det väl att skaffa ett grafikkort eller något till den?

Jag byggde en dator för 7 år sedan, för 4500kr, med ett grafikkort som kostade 350kr... på den fungerade CS utan problem, fick t.o.m. igång WoW på den innan den kilade runt hörnet.

CS har ju inte högst systemkrav i Sveg... nåja. Nu orkar jag inte mer... det här luktar fisk.


   
SvaraCitera