Aviseringar
Rensa alla

Bros before hoes?


Kviq
 Kviq

Du kan inte göra något, är ju upp till han om han vill träffa dig eller inte. Hade han verkligen, verkligen velat träffa dig (utan baktankar) tror jag inte att flickvännen sagt nej.


   
SvaraCitera

loom:

Ja, jag jobbar liksom på det. [cheers]

Hon kanske inte är helt dum i huvet och fattar vad som pågår.
Vilket as du är :c

Edit: Och han också. Ni är sämst. Bli ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Men det är ju det jag undrar, om det är rimligt av henne att ha såna önskemål?

jag skulle känna mig "bedragen" om min kille åkte till en tjejkompis och sov där etc, utan att säga till mig. Är ju alltid värre att få veta i efterhand, då känns det ju mer som att dom försöker dölja nåt.

Edit : du verkar vilja ligga med honom på sikt? och blir även sur över att tjejen inte vill att ni ska ses? tänk lite tänk tänk tänk.
du verkar ha potential att bli en Dold text: ärkeröv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

ditt ansvar att ta ställning till det.

Nej, men jag blir ju ledsen av att inte få träffa honom pga en lame anledning.

antrax:

Eller vill du ha honom?

timeisrunningout:

aktivt försöker sno honom från hans flickvän.

Vill kanske ha honom ja, men herregud, det är ju inte så att jag AKTIVT försöker? Det är upp till honom men jag tänker inte säga nej för flickvännens skull, det är ju helt hans problem. Som sagt, jag tänker inte lägga mig i deras förhållande.

Postorderhoran:

ag skulle känna mig "bedragen" om min kille åkte till en tjejkompis och sov där etc, utan att säga till mig

Men alltså, det är klart han ska säga det till henne. Men mer som "jo jag tänkte åka och hälsa på", och inte "är det okej om".

Och till alla haters som kallar mig elaka saker: FRÄMST VILL JAG VARA HANS VÄN. Men tydligen går det inte med killar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

tror jag inte att flickvännen sagt nej.

Och just det, jag vet inte om hon sagt nej än. Antagligen gör hon inte det även om hon kanske vill. Det är mer bara grejen att han måste fråga henne som gör mig ledsen.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

loom:

Och just det, jag vet inte om hon sagt nej än. Antagligen gör hon inte det även om hon kanske vill. Det är mer bara grejen att han måste fråga henne som gör mig ledsen.

Jahaaa.

Men varför måste han fråga henne? Känner han sig lite skuldmedveten, eller kanske bara för att de kanske planerat något då?

Känner du dig skuldmedveten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Och till alla haters som kallar mig elaka saker: FRÄMST VILL JAG VARA HANS VÄN. Men tydligen går det inte med killar?

[rolleyes] jo det går...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Men alltså, det är klart han ska säga det till henne. Men mer som "jo jag tänkte åka och hälsa på", och inte "är det okej om"

det KAN va en känsla han har, måsteinte va en monstruös flicka han har.

loom:

FRÄMST VILL JAG VARA HANS VÄN. Men tydligen går det inte med killar?

du skrev att du håller på att haffa honom, deal with konsekvenser


   
SvaraCitera
time
 time

loom:

Det är upp till honom men jag tänker inte säga nej för flickvännens skull, det är ju helt hans problem.

Även om du inte försöker aktivt, som du säger, så kan du ändå på ett subtilt sätt röra om i deras förhållande. Jag tycker du ska respektera att de båda två försöker vara lite försiktiga med att hälsa på om det är så att du vill ha honom. Om du faktiskt bara hade velat vara hans vän och aldrig någonsin något mer så länge han har ett stadigt förhållande hade jag dock inte varit av samma åsikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Han har sagt att han skulle kunnat bli kär i mig om han inte hade tjej, och jag skulle inte säga nej, och jag skulle nog heller inte säga emot om han råkade göra något...

ojkonstigt att hon blir sur då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Men varför måste han fråga henne? Känner han sig lite skuldmedveten, eller kanske bara för att de kanske planerat något då?

Jag tror att det kan vara att han känner sig skuldmedveten, för vi har inte sagt när det skulle bli isåfall, bara pratat lite om att vi borde ses.
Kan väl nämnas också att i somras sov vi i samma säng under en festival, utan att det hände något!, och jag tror hon visste om det.

Postorderhoran:

du skrev att du håller på att haffa honom, deal with konsekvenser

Var ju kanske lite på skämt.


   
SvaraCitera
Åtta

Folk missförstår vad "bros before hoes" betyder. Det handlar inte om att prioritera vänner framför flickvänner.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Folk missförstår vad "bros before hoes" betyder. Det handlar inte om att prioritera vänner framför flickvänner.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Folk missförstår vad "bros before hoes" betyder. Det handlar inte om att prioritera vänner framför flickvänner.

Sanning.
Its meee MARIOOOO!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Ja, jag jobbar liksom på det. [cheers]

Och sen kan ni ställa upp i Jerry Springer. Du, din kompis och flickvännen.


   
SvaraCitera