Aviseringar
Rensa alla

Brownie i en mugg!


Geigerzähler:

Personer som äter kött och som ej kan planera vad de vill äta en dag i förskott. Duger att tina i och till detta under tiden jag får en ny ugn.

vem fan har frys, egentligen?

(har typ bara spenat i min, så det är mer som ett spenatskåp)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska prova imorgon+gillar micro till100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
margarinet göre så mktttt godare! man känner verkligen att olivoljan förstör allting annars Rodnar

klart som fan du inte ska ha olivolja i en chokladkaka lol

finns smakneutrala vegetabiliska oljor. margarin är härdat och rätt dåligt att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: vem fan har frys, egentligen?

Personer som gillar storkok och liknande, matlådor är awesome!


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Personer som gillar storkok och liknande, matlådor är awesome!

matlådor är najs, men de håller sig väl några dagar i kylen också, och hur många behöver man, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

klart som fan du inte ska ha olivolja i en chokladkaka lol

finns smakneutrala vegetabiliska oljor. margarin är härdat och rätt dåligt att äta.

har du läst assar och kakan


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2003:

har du läst assar och kakan

nej är det något o ha eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser gott uut

kommer förmodligen sluta med att hela köket brinner upp, är en katastrof i köket hahah:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

nej är det något o ha eller

ja du väckte 1 mkt starkt minne tack 

handlar om en ful katt som ska baka en kaka och alla hans kompisar kastar i det de gillar mest, tigern kastar i kött, pingvinen kastar i en glänsande fisk, kaninen kastar i morötter osv men ingen av dom är medvetna om att de andra lagt i saker så när de ska smaka kakan är den äcklig 

nu tänker jag på sensmoralen vad är detta?? diktatur/blanda ej olika saker för d blir alltid dåligt/informera kollektivet om individens vilja innan saker kastas ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

älskar mugcake!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:
Recept:
- 0,6 dl socker (Går JÄTTEBRA att byta ut mot stevia/icas sötströ)
- 0,6 dl mjöl
- 2 msk kakao
- En nypa salt
- 2 msk olivolja
- 3 msk vatten

Häll ned det torra i en mugg, blanda och häll sedan på resten. Kör i micron på full effekt under 1 minut och 40 sekunder.

Shit tack måste prova detta imorn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2003:

ja du väckte 1 mkt starkt minne tack 

handlar om en ful katt som ska baka en kaka och alla hans kompisar kastar i det de gillar mest, tigern kastar i kött, pingvinen kastar i en glänsande fisk, kaninen kastar i morötter osv men ingen av dom är medvetna om att de andra lagt i saker så när de ska smaka kakan är den äcklig 

nu tänker jag på sensmoralen vad är detta?? diktatur/blanda ej olika saker för d blir alltid dåligt/informera kollektivet om individens vilja innan saker kastas ihop

tkr många är för rädda för att blanda ovana saker men vissa grejer är ju ba no-no mmm

måste tänka lite innan jag kommenterar sensmoralen ok?? om du nu vill jag ska göra d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska koppen har för mått då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: matlådor är najs, men de håller sig väl några dagar i kylen också, och hur många behöver man, liksom.

Vill ej äta samma sak flera dagar i rad.

hejsverige: vad ska koppen har för mått då??

Spelar ingen roll, en normal kopp bara.


   
SvaraCitera