Aviseringar
Rensa alla

Brud som jag tycker om borta i 8 månader?


Ämnesstartare

Såhär ligger det till, jag har nu vid två tillfällen träffat en riktigt jävla trevlig och skön brud, vi har träffat på fyllan båda gångerna och hade sex båda gångerna, denna bruden är trevlig social och typ allt man egentligen kan drömma om, jag har inte fått några starka känslor för henne än eftersom jag vet att det kan sluta dåligt då hon om 1 vecka åker iväg till Norge och sen sälen efter det och är borta i typ 8 månader, jag vet inte riktigt vad jag ska fråga men fan, det känns jävligt surt, men ska jag typ visa lite framfötter nu och börja försöka få det lite seriöst än bara ett ONS, så man får upp kontakten ännu mer och sen vänta tills hon kommer tillbaka, då jag vet att det inte kommer komma ett förhållande nu liksom, eller ska jag förlita mig på chansen att vi träffas random när hon kommer hem? för att inte riskera att få känslor för henne nu och känna mig nere i 8 månader?
[rolleyes]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker du ska ta kontakt och liksom snacka med henne medanshon är i norge och sälen. liksom bara som vänner [y] Sen kan det juh alltid bli någt om ni lär känna varann [smile]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

eller ska jag förlita mig på chansen att vi träffas random när hon kommer hem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm ja fast tänk om vi typ inte träffas sen, hon kan nog vara min dröm brud typ![tard]


   
SvaraCitera

Du kommer att glömma henne. 8 månader är för fan skitlänge. [shake]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera