Aviseringar
Rensa alla

Brukar känna mig


Ämnesstartare

som en besökare från en värld, kanske en annan planet och är här för att lära mig att begripa människan och dess omgivning.
Känns ofta som om jag förstår det mycket bättre än människan själv och behöver inte ta ansvar för alla dåraktigheter den utför, det är skönt.

Tänkte fråga om ni är människor eller ej, men då skulle alla svara att dem inte passar in och är lika coola som mig. Det är du inte, du är unik, precis som alla andra (obs förolämpning).

Funderar på att skriva ner mina betraktelser någon gång.


   
Citera
Ämnesstartare

alla vill vara unika men det beror på osäkerhet, att man vill vara och så är man redan det så man blir bara likadant i stället, i sin strävan

min floskulösa och slarviga tanke om detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och nä, jag är inte cool. jag f5'ar klotter och svarar snabbtsomfan


   
SvaraCitera

jag vet: typ ingen vill vara unik, på riktigt.


   
SvaraCitera
zIGGE

live long and prosper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

taskmört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar känna mig dissocierad på ett sätt som kanske skulle kunna liknas med din känsla av att vara besökare/observerare.

Men inte så mycket, och det tror jag att jag är lite tacksam över. Men det kanske växer långsamt. Eller så blir allt bättre snart. [smile]

Jag är människa precis som alla andra. Öh.. Tycker du ska skriva ned saker, känns det inte lite bättre efter det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

är unik, precis som alla andra (obs förolämpning).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nasir:

Men inte så mycket, och det tror jag att jag är lite tacksam över. Men det kanske växer långsamt. Eller så blir allt bättre snart. [smile]

tippar på: du lär dig att se det som en tillgång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

och nä, jag är inte cool. jag f5'ar klotter och svarar snabbtsomfan

tänker svara: coolt

nasir:

Tycker du ska skriva ned saker, känns det inte lite bättre efter det?

Känns inte dåligt, men bättre är alltid bra


   
SvaraCitera

Liebestraum:

och behöver inte ta ansvar för alla dåraktigheter den utför, det är skönt.

Brukar känna detta, men mer för att jag känner mig väldigt väldigt mänsklig, än tvärtom.
Ägnar också tid åt att observera och analysera, i syfte att begripa. Men lär mig även mycket om mig själv i processen.
Tänker att det är förmätet att tänka på mig själv som något annat än människa. Inget jag gör kan ju vara omänskligt. Alla mina framgångar, brister och tankar delas med tusentals andra.
Brukar tänka på mänskligheten som en stor tonåring. (obs förolämpning ((är extra bra pga totally true)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3lskar miceparade:s signatur, måste se det avsnittet.

Brk g:

tippar på: du lär dig att se det som en tillgång

Ja, om jag bara lär mig att analysera bättre istället för att bara känna mig lite tom och smårädd för folk. Har en mumlig hjärna.

Liebestraum:

Känns inte dåligt, men bättre är alltid bra

Alltså bättre? Jag tycker om att slippa älta och behålla saker i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar inte ansvar för andras dåraktigheter, bara mina egna (försöker).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(nej jag tar nog inte ens ansvar för mina egna dåraktigheter *dålig*)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(glöm)


   
SvaraCitera