Aviseringar
Rensa alla

brukar ni göra hjärngympa?


Ämnesstartare

sudoku och sånt. får man hjärntumör om man inte gör det?


   
Citera
Ämnesstartare

jag brukar göra det
löser jättemycket korsord med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hela tiden. på jobbet brukar jag primtalsfaktorisera antalet minuter jag har kvar av mitt pass för att kunna räkna ut hur stor andel av passet jag har kvar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, försökte med korsord en gång men gick ingen vidare hehe. sudoko har jag fortfarande inte fattat hur det går till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, men jag brukar multiplicera massa tal om jag inte kan sova... Är pro på det nu :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det råkar ligga en tidning framför mig som innehåller sudoku så visst, men det är inte något som händer särskilt ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner att jag vill gympa min hjärna så lite som möjligt när plugget väl drar igång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blir bara förbannad av sånt 🙁 alla såna där och korsord och allt  är ju bara felgjorda 🙁


   
SvaraCitera
seasaw

hjärngympa är så 1989


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar sudoku men det är knappast hjärngympa. det känns snarast motsvarande att skanna efter ord i en text. övar hellre på att sluta tänka och släppa in tankar jag inte haft tidigare. eller på att prata angeläget med andra människor. eller åka tunnelbana utan hörlurar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Nej, aldrig. 


   
SvaraCitera
höna

Mmm laddade hem sudokuapp nu


   
SvaraCitera

Ja xD


   
SvaraCitera
seasaw

Hjärta

svefnpurka: övar hellre på att sluta tänka och släppa in tankar jag inte haft tidigare. eller på att prata angeläget med andra människor. eller åka tunnelbana utan hörlurar.


   
SvaraCitera