Aviseringar
Rensa alla

Brukar ni ha sex med kompisar?


Ämnesstartare

Har någon av er någon kompis som ni ibland har sex med, bara för skojs skull?
Alltså att ni ringer varandra när ni vill ha sex och träffas bara för det, sen fortsätter vara kompisar som vanligt?


   
Citera
Ämnesstartare

Nä 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
Nä 

Jag har inte heller haft det, men har funderat på det ett par gånger.
Men det känns som om det skulle bli för mycket krångel och att någon skulle bli seriöst intresserad förr eller senare


   
SvaraCitera

nä 


   
SvaraCitera
lax
 lax

nä. hade det med en i somras. men palla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men känner ett par st som gör/gjort så
en frågade mig om jag ville ha trekant och jag skällde ut & la på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt. Kan va najs, kan va bajs 


   
SvaraCitera

Nix. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, krävs kärlek för att jag ska kunna känna sexuell attraktion till den grad att jag faktiskt vill ligga med någon.


   
SvaraCitera

Har ett gäng positiva erfarenheter av det och några negativa. Överlag brukar det vara en bra idé tycker jag, man kommer rätt nära varandra och det är himla fint. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:
Har ett gäng positiva erfarenheter av det och några negativa. Överlag brukar det vara en bra idé tycker jag, man kommer rätt nära varandra och det är himla fint. 

Hur fungerar vänskapsrelationen i övrigt, då?
Har det hänt någon gång att ni har stått och spanat lite på varandras kroppar lite på skoj? =P


   
SvaraCitera

Sessa98:

Hur fungerar vänskapsrelationen i övrigt, då?
Har det hänt någon gång att ni har stått och spanat lite på varandras kroppar lite på skoj? =P

Hurdå på skoj?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Hurdå på skoj?

Alltså har det hänt någon gång att ni har haft en viss sexuell attityd emot varandra även rent allmänt och tagit er friheten att kolla in varandra lite, ta på varandra och sånt där?
Jag menar, eftersom ni ändå hade sex med jämna mellanrum?


   
SvaraCitera

Sessa98:

Alltså har det hänt någon gång att ni har haft en viss sexuell attityd emot varandra även rent allmänt och tagit er friheten att kolla in varandra lite, ta på varandra och sånt där?
Jag menar, eftersom ni ändå hade sex med jämna mellanrum?

Visst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh:

Visst.

Hur ofta hände det, då?
Hela tiden eller extremt sällan?


   
SvaraCitera