Aviseringar
Rensa alla

brukar ni också tänka så


Ämnesstartare

ibland när man är lite gladare än vanligt utan någon anledning, stannar till och blir helt :SS oj varför är jag så glad, vad har jag att vara glad över, tänker på ngt mindre gladigt och sen blir jag neutral igen

 

brukar ni också göra så? lr e jag onormal


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är mer en människa som ibland kan stanna till och "Fan, vad jag har det bra!" och må bättre än neutralt 

så tvärtom mot dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är mer "Fan, vad glad jag är, najs."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
är mer en människa som ibland kan stanna till och "Fan, vad jag har det bra!" och må bättre än neutralt 

så tvärtom mot dig

Nachac:
Är mer "Fan, vad glad jag är, najs."

vad trevligt! måste börja uppskatta den känslan mer

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mer åt "ja e glad what U gon do about it skitliv skitsystem haha fu"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä, brukar va glad för att jag e glad och bara tänka på glada saker pga vill förbli glad så länge som det är möjligt att vara glad.  


   
SvaraCitera
Lounge

Galen


   
SvaraCitera

Brukar gå igenom det stadiet, tror man blir glad av att inte tänka och sen när man börjar så faller skiten ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
mer åt "ja e glad what U gon do about it skitliv skitsystem haha fu"

va fient, även när jag inte mår dåligt lr så så brukar min hjärna hitta på trams för att den glada löyckliga känslan ska boort

Lounge:
Galen

Skadeglädje

ToxicWithaHintOfSteam:
Brukar gå igenom det stadiet, tror man blir glad av att inte tänka och sen när man börjar så faller skiten ner

vaa


   
SvaraCitera
mynona

Det brukar aldrig hända mig att jag helt plötsligt blir glad utan orsak, men det låter underbart


   
SvaraCitera

kukoxo: vaa

inte tänka så mycket = Glad utan anledning
Tänka = Gå i tyst misär/Neutralt inställd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Det brukar aldrig hända mig att jag helt plötsligt blir glad utan orsak, men det låter underbart

det är rätt skönt tills det blir ÖÖÖÖÖÖÖÖÖh va har hänt vrf e jag glad

 


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

det är rätt skönt tills det blir ÖÖÖÖÖÖÖÖÖh va har hänt vrf e jag glad

 

du borde inte tänka på varför utan bara njuta av känslan, jag hade nog resonerat så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du borde inte tänka på varför utan bara njuta av känslan, jag hade nog resonerat så 

gillar att ha koll på saker och ting tror jag


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

gillar att ha koll på saker och ting tror jag

Om man verkligen ska leta efter en orsak kan det kanske vara något man tänker på undermedvetet, dvs tankar som man inte är medveten om att man tänker, och som längre fram kommer att komma helt upp till ytan; förspelet till en fin insikt som snart kommer att drabba en helt plötsligt - en sådan förklaring hade kanske jag tänkt mig


   
SvaraCitera