Aviseringar
Rensa alla

Bruksanvisningen i tampongpaketen


Ämnesstartare

Bruksanvisningen i tampongpaketen stör mig så SJUKT MYCKET.

Och dom kan inte lägga i den ena lådan, utan båda ska ha en varsin bruksanvisning.

SKA VARENDA TAMPONG HA EN LITEN BRUKSANVISNING HÄRNÄST?

PROTEST PROTEST FEST


   
Citera
Ämnesstartare

mm, tampong är ganska komplicerade grejer


   
SvaraCitera
KSENIA

PROTESFEST
FAST HAR FN A INGA PROTESER FUCK

MEN JA, OCH BILDERNA ÄR ALLTID SÅ JÄVLA ÄCKLIGA I DOM DÄR INSTRUKTIONERNA. KÄNNER MIG ILLA TILL MODS...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det ska följa med en skäggig gubbe som doktorerat i tampongning som kan undervisa köparen.

Bättre för miljön.


   
SvaraCitera

Men man kanske kompis köper lådorna och delar på dom. En var. Då måste det vara bruksanvisning i båda.


   
SvaraCitera

den är sjukt irriterande :@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tycker det ska följa med en skäggig gubbe som doktorerat i tampongning som kan undervisa köparen.

Eller så kan det finnas en liten broschyrhållare vid tampongerna i affären, så kan nybörjarna ta en!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Men man kanske kompis köper lådorna och delar på dom. En var. Då måste det vara bruksanvisning i båda.

Kompisköper man så får man skylla sig själv om man ej kan föra in en tampong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jenn d e ju pinsamt
vrf ta en beskrivning i affären och vifta med
När man kan starta tråd på um?? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va?
Har inte ens lagt märke till dessa pappersbitar.


   
SvaraCitera

bögjenn:

Eller så kan det finnas en liten broschyrhållare vid tampongerna i affären, så kan nybörjarna ta en!!!!!!!!!!!!!!!!

haha jag skulle tycka det var sjukt pinsamt :p annars kan man ju bara googla det typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

men jenn d e ju pinsamt
vrf ta en beskrivning i affären och vifta med

pinsamt att ta en beskrivning men ej pinsamt att köpa tampisarna eller????

krasch:

Va?
Har inte ens lagt märke till dessa pappersbitar.

Dom är ju ivägen när man ska ta upp tampongerna, man måste plocka upp lappen och kasta och SEN kan man ta upp en tampis.

TAMPIS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar också dessa när tjejer demonstrativt lämnar dem på min toa för att visa att dem har mens [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögjenn:

Dom är ju ivägen när man ska ta upp tampongerna, man måste plocka upp lappen och kasta och SEN kan man ta upp en tampis.

de hårår

bögjenn:

TAMPIS

hahaha 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Hatar också dessa när tjejer demonstrativt lämnar dem på min toa för att visa att dem har mens

brukar lämna mina använda tamponger i handfatet. Det är faktiskt coolt att ha mens, visar att man är en stor tjej ju!


   
SvaraCitera