Aviseringar
Rensa alla

Brun utan sol + tatuering?


Ämnesstartare

Jag ska tatuera mig på lördag och använder brun utan sol regelbundet. Så då funderar jag lite över om det gör någonting att man har brun utan sol när man ska göra själva tatueringen?


   
Citera

LOLZ Varför vara brun? är du rasse lr? [mad]


   
SvaraCitera

Ring och fråga studion bah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tatuera med brun utan sol på huden? Det säger väl säg själv svaret.. Bort med det på området du ska tatuera dig på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p3tt3r:

Tatuera med brun utan sol på huden? Det säger väl säg själv svaret.. Bort med det på området du ska tatuera dig på!

hm, vet inte vem som låter trovärdigast av dig och tatueraren. för när jag frågade honom var det lugnt så länge man inte kladdade samma dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shameless:

hm, vet inte vem som låter trovärdigast av dig och tatueraren. för när jag frågade honom var det lugnt så länge man inte kladdade samma dag.

Och det är väldans mycket skillnad på det?
Jag har ingen aning hur länge det sitter kvar på huden, men när du tatuerar är det rätt så självklart att man vill ha huden så naturlig som möjlig.


   
SvaraCitera
Ofixad

shameless:

hm, vet inte vem som låter trovärdigast av dig och tatueraren. för när jag frågade honom var det lugnt så länge man inte kladdade samma dag.

Om tatueraren sa det var lugnt, varför kommer du in hit o frågar då?


   
SvaraCitera

frågar samma fråga som över.


   
SvaraCitera

Hon skapade antagligen tråden innan hon frågade tatueraren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shameless:

Jag ska tatuera mig på lördag och använder brun utan sol regelbundet. Så då funderar jag lite över om det gör någonting att man har brun utan sol när man ska göra själva tatueringen?

Det kan "missfärga" tatueringen tillfälligt men det försvinner sen då hudets yttre lager nöts bort (du måste ju använda bus regelbundet). Det kan inte färga en tatuering varaktigt eftersom bläcket sitter i huden och bus bara "lägger sig ovanpå" det yttersa hudlagret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shameless:

Jag ska tatuera mig på lördag och använder brun utan sol regelbundet. Så då funderar jag lite över om det gör någonting att man har brun utan sol när man ska göra själva tatueringen?

Tror jag inte är några som helst problem, tatueringsbläcket lägger sig ju inte på ytan av huden, utan inuti.


   
SvaraCitera

Vem använder brun utan sol när de är högsommar i Sverige?

Troligaste svaret hitintills:

kebabparty:

Tror jag inte är några som helst problem, tatueringsbläcket lägger sig ju inte på ytan av huden, utan inuti.


   
SvaraCitera

shameless:

brun utan sol

Fjortis.


   
SvaraCitera