Aviseringar
Rensa alla

Brustet hjärta


Ämnesstartare

Min kille dumpade mig för 2 ½ månad sen, vi var tillsammans i 1 år och 7 månader vilket ledde till att han var min bästa vän och verkligen en person som jag kunde lita på. För ett halv årsedan så var jag väldigt osäker om jag verkligen var kär eller inte men jag tyckte om honom väldigt mycket så jag valde att fortsätta vara tillsammans med honom och se vart de skulle leda och sen efter nån månad kom dom där pirrande känslorna igen. Sen gick de nån månad och sen gjorde han slut med mig just när man inte ville förlora honom.Vi var verkligen hur tighta som helst, sov med varandra varje natt i 1 års tid säger ju bara en sak.

Jag hade just kommit hem från en Turkiet resa, gått ut gymnasiet och var arbetslös, hade endast extrajobb. Jag blev självklart helt förkrossad och visste varken in eller ut och det gör jag inte fortfarande. Sen för några dagar sen så kom de fram att han är på G med en annan och det gjorde ju inte det hela bättre, hade tagit mig en liten bit på vägen men sen att veta att han gillar någon annan tjej då tog de stop och man var nere på ruta 1 igen.

Där är jag nu, mitt ex är verkligen en super bra kille, han har lyssnat på mig hela tiden sen han gjorde slut och funnit där för mig. Men det är så svårtatt han ska älska någon annan NU redan? jag har helt underbara vänner som lyssnar men dom orkar ju inte lyssna på mig hela tiden och om mina problem, jag vill inte sätta mina problem på andras axlar.

Jag tycker bara allt är så frukstavärt jobbigt, jag har svårt att sova, gråter, ingen aptit till mat, tränar jämt osv osv. Hur tar man sig upp? Jag vill inte leva på hoppet att de någon gång ska bli vi igen och han har dessutom sagt: Man vet ju aldrig om de blir vi igen, kanske. De får ju mig bara att ha mina tankar hos honom, säger han så för att han inte vill att jag ska umgås med andra killar? Jag har börjat umgås med några, eller umgicks rättaresagt och då sa han att han inte gillade dom killarna... vadå jag vill inte sitta och vänta. Vad ska jag göra, vill bara börja leva livet, slippa gråta osv.


   
Citera

Varför har han ens en åsikt om vem du träffar, när han gjorde slut?
Mitt tips är att inte ha någon kontakt och gå vidare, finns inget gott att hämta ur ett utdraget slut. Kärlek dör så länge man inte väcker den hela tiden, exempelvis med kontakt och tankar om en andra chans osv.

Det blir bättre med tiden, man tar sig upp som en del av den naturliga processen att gå vidare.[smile]


   
SvaraCitera

Finns 950305304304320409230942489289438954905439 trådar redan.


   
SvaraCitera

it never goes away.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Mitt tips är att inte ha någon kontakt och gå vidare, finns inget gott att hämta ur ett utdraget slut. Kärlek dör så länge man inte väcker den hela tiden, exempelvis med kontakt och tankar om en andra chans osv.

Där har du ditt svar [wink]


   
SvaraCitera

rebeckali:

sov med varandra varje natt i 1 års tid säger ju bara en sak.

Sexlivet måste ha blivit vääääldigt långtråkigt [no-no]


   
SvaraCitera

move on, sitt inte o vänta. girls want to have fun lr något


   
SvaraCitera

Maximilliam:

. girls want to have fun lr något

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Varför har han ens en åsikt om vem du träffar, när han gjorde slut?

Ja det är en väääldigt bra fråga, det vet jag inte ens själv. Kanske för att han är avundsjuk eller jag har ingen aning. Det verkar som det är ok för han att träffa andra men när det kommer till vad jag gör så är det inte lika okej :S ?

Floppsen:

Sexlivet måste ha blivit vääääldigt långtråkigt

Haha nej det var de inte :)!


   
SvaraCitera

WaterTiger:

Mitt tips är att inte ha någon kontakt och gå vidare, finns inget gott att hämta ur ett utdraget slut.

men det gör ju så fasligt ont 🙁

WaterTiger:

Kärlek dör så länge man inte väcker den hela tiden, exempelvis med kontakt och tankar om en andra chans osv.

ja det är nog sant [cute]


   
SvaraCitera

Du borde inte sitta och vänta på att han ska komma tillbaks då han gjorde slut och redan dejtar någon annan..

Tiden läker alla sår, det kan ta tid men finns inget annat sätt än att bara gå vidare med sitt liv.. du kommer träffa massa snälla killar i framtiden du kommer gilla :]


   
SvaraCitera

Viha:

Finns 950305304304320409230942489289438954905439 trådar redan.

Varför alltid så negativ .. ?


   
SvaraCitera