Aviseringar
Rensa alla

Brutal misshandel - vakterna tittar på [känsliga tittare varnas]


Ämnesstartare

http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=sv-SE&vid=4d0413ac-7d3e-43b0-b46c-6c6643416...

Happ. Förstår ingenting, blir frustrerad osv. Att offret själv var mobbare bortser jag ifrån nu, det är vakterna jag vill smälla till.

+ överdrivet känsliga tittare varnas, det är inget blod men brutal misshandel.
(Fel forumdel?)


   
Citera

Håller med dig[shake]


   
SvaraCitera

Håller med dig[shake]


   
SvaraCitera

Man blir rätt låst när man ser sådant. Kroppen vägrar liksom ingripa, så jag kan till viss del förstå att människor bara stod och.. tittade. Men samtidigt kan jag inte förstå väktarna. Det är ju deras jobb att ingripa.. Den ena såg till och med ut att prata i telefon? 🙁


   
SvaraCitera

hatar människor [sad] särskilt såna som bara ser på


   
SvaraCitera

nattrafik:

Den ena såg till och med ut att prata i telefon? 🙁

Han ringde o larmade

men shit.. oavsett om hon var mobbare eller ej så förtjänar hon inte att få stryk, men främst väktarna borde ändå ha gjort något åt det där, så förlamad blir man inte att man inte kan göra något, inte alla iaf, så någon hade ju kunnat gripa in, men...idiotiska vakter o.O


   
SvaraCitera

nattrafik:

Man blir rätt låst när man ser sådant.

Väktare bör ju vara utbildade att ingripa ändå.
Varför jobbar de annars som väktare? :s


   
SvaraCitera

Crypto:

men shit.. oavsett om hon var mobbare eller ej så förtjänar hon inte att få stryk, men främst väktarna borde ändå ha gjort något åt det där, så förlamad blir man inte att man inte kan göra något, inte alla iaf, så någon hade ju kunnat gripa in, men...idiotiska vakter o.O

Så där tänkte jag också. "Fan, klart man skulle ingripa". Men när man står framför en liggande person som blir sparkad i ansiktet, då är det plötsligt inte så lätt. Jag gjorde ingenting. Jag har full förståelse för att ingen ingriper. Hellre du än jag, liksom.


   
SvaraCitera

Hattmakaren:

Men när man står framför en liggande person som blir sparkad i ansiktet, då är det plötsligt inte så lätt

Ne det är det säkert inte, jag kan inte sätta mig in i den sitsen då jag inte varit i den, men man hoppas ju att man kommer göra något då det väl sker iaf.


   
SvaraCitera

OF 5:

hatar människor särskilt såna som bara ser på

Hela västvärlden alltså.


   
SvaraCitera

Dekadent:

Hela västvärlden alltså.

ja


   
SvaraCitera

OF 5:

ja

Även dig själv?


   
SvaraCitera

Dekadent:

Även dig själv?

ja


   
SvaraCitera

Dekadent:

OF 5: hatar människor särskilt såna som bara ser på
Hela västvärlden alltså.


   
SvaraCitera

OF 5:

ja

Ta tag i ditt liv.


   
SvaraCitera