Aviseringar
Rensa alla

Brutit näsan, snälla hjälp!!


Ämnesstartare

Hej på er!

I tisdags ramlade jag in i bordet hårt med näsan. Jag har bilder på hur min näsa såg ut innan denna händelse, och hur den ser ut nu. Jag kan säga att det är en väldigt stor skillnad, både profilen och framifrån. Ingenting har hänt med själva näsbenet, utan det är enbart nästippen.  Endast nästippen gör ont och har ändrat utseende. Jag är så ledsen och har bara gråtit i flera dagar, jag vet inte vad jag ska göra. 

Det har gått nästan 1 vecka och näsan har inte ändrats det minsta lilla, är även helt säker på att den inte kommer att ändras heller. Näsan är inte riktigt svullen, utan jag har fått flera knölar på nästippen och jag kan känna hur stor den har blivit. Knölarna kommer aldrig att gå bort nu, jag funderar på att ringa en doktor och prata med denne.

Jag är 16-17 år, kommer läkaren att hjälpa mig och göra att jag får tillbaka min gamla näsa? Om jag visar bilder, berättar vad som har hänt osv? De måsta väl hjälpa, eller? Jag har gråtit så mycket, jag ser ut som en helt annan människa. Jag älskade min näsa. Snälla hjälp mig!


   
Citera
Ämnesstartare

Har du kontaktat ngn vårdcentral då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer väl knappast få ngn gratis näsoperation men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
du kommer väl knappast få ngn gratis näsoperation men ändå

Jag är 16 och fyller snart 17. Jag har ungefär 20 tusen, och skulle lätt kunna ge alla dessa pengar för att få tillbaka min näsa Rodnar Det är dock nästippen vi pratar om nu, liksom knölar endast. Jag gillar mitt näsben, och behöver ej operaras :((( jag har panik 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Jag är 16 och fyller snart 17. Jag har ungefär 20 tusen, och skulle lätt kunna ge alla dessa pengar för att få tillbaka min näsa Rodnar Det är dock nästippen vi pratar om nu, liksom knölar endast. Jag gillar mitt näsben, och behöver ej operaras :((( jag har panik