Aviseringar
Rensa alla

Brutit näsan, snälla hjälp!!


Ämnesstartare

Hej på er!

I tisdags ramlade jag in i bordet hårt med näsan. Jag har bilder på hur min näsa såg ut innan denna händelse, och hur den ser ut nu. Jag kan säga att det är en väldigt stor skillnad, både profilen och framifrån. Ingenting har hänt med själva näsbenet, utan det är enbart nästippen.  Endast nästippen gör ont och har ändrat utseende. Jag är så ledsen och har bara gråtit i flera dagar, jag vet inte vad jag ska göra. 

Det har gått nästan 1 vecka och näsan har inte ändrats det minsta lilla, är även helt säker på att den inte kommer att ändras heller. Näsan är inte riktigt svullen, utan jag har fått flera knölar på nästippen och jag kan känna hur stor den har blivit. Knölarna kommer aldrig att gå bort nu, jag funderar på att ringa en doktor och prata med denne.

Jag är 16-17 år, kommer läkaren att hjälpa mig och göra att jag får tillbaka min gamla näsa? Om jag visar bilder, berättar vad som har hänt osv? De måsta väl hjälpa, eller? Jag har gråtit så mycket, jag ser ut som en helt annan människa. Jag älskade min näsa. Snälla hjälp mig!


   
Citera
Ämnesstartare

Har du kontaktat ngn vårdcentral då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kommer väl knappast få ngn gratis näsoperation men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
du kommer väl knappast få ngn gratis näsoperation men ändå

Jag är 16 och fyller snart 17. Jag har ungefär 20 tusen, och skulle lätt kunna ge alla dessa pengar för att få tillbaka min näsa Rodnar Det är dock nästippen vi pratar om nu, liksom knölar endast. Jag gillar mitt näsben, och behöver ej operaras :((( jag har panik 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vanligtjej:

Jag är 16 och fyller snart 17. Jag har ungefär 20 tusen, och skulle lätt kunna ge alla dessa pengar för att få tillbaka min näsa Rodnar Det är dock nästippen vi pratar om nu, liksom knölar endast. Jag gillar mitt näsben, och behöver ej operaras :((( jag har panik 

Det är nog för lite tyvärr. Slösa inte dina pengar på sådant! Beställ tid på vårdcentralen och se vad de säger om näsan. Nästippen har ju inga ben så bruten kan den ju inte vara.


   
SvaraCitera

Nästippen är väll typ bara brosk?
Men spendera inte hela ditt kapital på näsan. Trots smällen, är du säkert jättesöt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är nog för lite tyvärr. Slösa inte dina pengar på sådant! Beställ tid på vårdcentralen och se vad de säger om näsan. Nästippen har ju inga ben så bruten kan den ju inte vara.

De måste väl göra något ändå? Eftersom att jag har liksom ramlat och fått knölar, det är ju inte mitt fel 🙁 Nä, den är nog inte bruten men visste ej vad jag skulle skriva istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Nästippen är väll typ bara brosk?
Men spendera inte hela ditt kapital på näsan. Trots smällen, är du säkert jättesöt ändå.

Ja det är bara brosk. Tack du! Men jag tänker på det hela tiden, bokstavligen. Har gråtit flera gånger, kanske 50 gånger bara dessa 3 dagar. Jag kommer inte kunna leva såhär, det går inte och jag är så ledsen. Skulle göra allt för att få min näsa tillbaka, bokstavligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det är nog för lite tyvärr. Slösa inte dina pengar på sådant! Beställ tid på vårdcentralen och se vad de säger om näsan. Nästippen har ju inga ben så bruten kan den ju inte vara.

Är det onödigt om jag går till vårdcentralen tycker du? Tror du inte de kommer göra något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

undrar om hans fru har sexuella drömmar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Jag mår inte bättre av detta :/


   
SvaraCitera

vanligtjej:

Är det onödigt om jag går till vårdcentralen tycker du? Tror du inte de kommer göra något?

Du kan ju alltid gå dit och se vad de säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

:S

vanligtjej:

Är det onödigt om jag går till vårdcentralen tycker du? Tror du inte de kommer göra något?

Nä gå dit och se vad de säger, kanske är den bara svullen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:

Du kan ju alltid gå dit och se vad de säger.

Absolut ska jag göra det. Har bara fått knölar på båda sidorna som jag ej hade förr, hur får man bort knölar ens?


   
SvaraCitera