Aviseringar
Rensa alla

Brylling ? fel ?


Ämnesstartare

Jag var på en fest för typ en månad sedan där ja träffade en tjej som ja typ klickade med direkt med när jag såg henne fick typ en timma senare reda på att vi var bryllingar men sen gick hon hem ( ja kom till festen typ 1 så klockan var ju 2 då)

sen träffa ja henne för ca 1 vecka sedan ( inte på fest utan bara hos en polare ) o vi hade vääldigt kul till sammans o de kändes som de va nått mellan oss .. vi pratade hela tiden o de kändes helt rätt..

Sen efter nu har vi pratat på msn varje dag och smsat hela dagarna ... men jag vet inte om hon bara tänker på mig som hennes brylling.

Vi har aldrig träffats förut .. vi var 18 år när vi träffades och våra föräldrar känner nog inte varandra ..

Tycker ni de e sjukt ? att vara typ kär i sin brylling ..
jag vill stöta på henne men vet ej om de e fel ?

kusin skulle ja inte bry mig .. tror inte syssling heller men brylling äår väll jävligt låångt bort i släkten ?

vad tycker ni ?


   
Citera

vad är en bryllning?[confused]


   
SvaraCitera

Jorre123:

vad tycker ni ?

Incest familjefest[smile] Nej men det är ju faktiskt jättebra. Tänk dig den dagen då ni ska gifta er, då kan ni ju samla hela släkten på ett enkelt sätt.


   
SvaraCitera

LittleMissCute:

vad är en bryllning?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Brylling

Bryllingar, är två människor vars föräldrar är sysslingar (tremänningar).


   
SvaraCitera

Haha, det är väl bara att köra på? Vem fan håller ens koll på sånt? Jag har aldrig träffat någon "brylling" till mig, ens.

LittleMissCute:

vad är en bryllning?

Deras far/mor-föräldrar är kusiner.


   
SvaraCitera

Jorre123:

vad tycker ni ?

Bryllingar är ju tämligen avlägsna släktingar så genpoolen blir nog helt åt helvete om ni ynglar av er. Go for it [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Incest familjefest[smile] Nej men det är ju faktiskt jättebra. Tänk dig den dagen då ni ska gifta er, då kan ni ju samla hela släkten på ett enkelt sätt.

ne men asså min släkt o hennes släkt känner inte varandra .

Måste gått skillda vägar typ vid kusiner 😛


   
SvaraCitera

Jorre123:

ne men asså min släkt o hennes släkt känner inte varandra .Måste gått skillda vägar typ vid kusiner 😛

Seriöst grabben, ingen skulle bry sig om ni var ihop. Jag vet betydligt närmre avstånd i ett förhållande utan att folk har höjt ögonbrynen och barnen har blivit helt normala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleMissCute:

vad är en bryllning?[confused]

Släckt träd typ

2 personer får barn

\/

barn 1 - syskon - barn2

\/
barn 1+någon får barn barn2+någon får barn
barn3 - kusiner - barn4

\/
barn 3+någon får barn barn 4+någon får barn
barn5 - syslingar - barn6

\/
barn 5+någon får barn barn 6+någon får barn
jag - bryllingar - hon

så typ 5 generationer bakot .


   
SvaraCitera

Jag var tillsammans med min halvbror som inte ens hade samma gener utan var ingift (ingift är också fel ord eftersom de inte ens är gifta). Till och med DET fick större uppmärksamhet än det där. Så länge ni håller käften om det för fel folk så borde det fungera.


   
SvaraCitera

Jorre123:

Släckt träd typ

Varför brann trädet?[cute]


   
SvaraCitera

Imoon:

Varför brann trädet?[cute]

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Varför brann trädet?[cute]

Majbrasa ![chocked]


   
SvaraCitera

ofta någon bryr sig [confused]


   
SvaraCitera

Enligt lagen så får man ju gifta sig med sin kusin [y]


   
SvaraCitera