Aviseringar
Rensa alla

bryr du dig om utseende?


En riktigt ärligt BRA kompis bryr/lägger sig inte i hur man ser ut. Då är det inte äkta vänskap tror jag. Dejtande och det tycker jag är annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
asså menar du andras eller en själv

Ja jag tänkte ju mer på andras, men det är sjukt intressant att läsa om vad andra tycker om sig själv också. Lite sorgligt nästan att man känne att man måste bry sig så mycket (även fast jag själv gör det).


   
SvaraCitera
Brian

Jeans är alltid på modet. Människor bära dem vid något tillfälle. slitna jeans ser exceptionellt modet. 


   
SvaraCitera

jag stör mig mer på mitt eget utseende, vänner bryr jag mig inte om hur de ser ut. kan dock beundra möjlig skönhet.


   
SvaraCitera
seasaw

jag har inte brytt mig särskilt om vad andra tänkt om mitt yttre, inte jämfört mig med andra och så, men det har eskalerat senaste månaderna.

det är kul med kläder, prova ut frisyrer, måla naglarna. men det har börjat komma fram mer och mer, att jag känner att jag inte är nöjd, att jag måste göra något åt mitt yttre... inte helt och hållet för att jag själv vill. det är jobbigt.


   
SvaraCitera

bryr mig ej om hur mina vänner ser ut, nej


   
SvaraCitera

Har sett folk som nobbat en person som vill bli vän med de bara för att hon inte hade samma klädsmak som de själva men samtidigt är det många som går på personlighet och inte alls tänker på utseende, så jag tror det är 50/50


   
SvaraCitera

Gäller det En vän relation  inte så mkt så länge personen kan gå bekväm vardagliga kläder  och inte luktar sopor eller ser ut som en White Thrash som går på tjack. 

När det kommer till mig själv inte så mkt längre 😛 


   
SvaraCitera

Tror ingen i världen skulle beskriva mig på det sättet nej.

Bryr mig såpass att jag försöker hålla mig i form etc, men när det kommer till kläder och grooming så är jag inte så investerad, det skeppet har seglat för längesen. Vet min plats i samhällshierakin.


   
SvaraCitera

Tickstart: det skeppet har seglat för längesen

det går väl att börja närsom


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

det går väl att börja närsom

menade mest att man vid det här laget insett vad man är för nån person liksom Rodnar kommer aldrig attrahera någon på det viset så varför ens försöka


   
SvaraCitera

Tickstart:

Rodnar kommer aldrig attrahera någon på det viset så varför ens försöka

hur vet du? det är väl fint att anstränga sig för ngn. inte för att jag lobbar för att man ska vända ut och in på sig för att andra ska tycka att man är söt men ändå


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

hur vet du? det är väl fint att anstränga sig för ngn. inte för att jag lobbar för att man ska vända ut och in på sig för att andra ska tycka att man är söt men ändå

Ja alltså jag försöker vara så snygg jag kan, men när kläderna är av om du fattar :$ Men aa, finns så många möjligheter att klä sig att jag inte orkar tänka på det. Har bara ett par byxor, då är valet enkelt.


   
SvaraCitera

mjo att ta bort hår, fixa med fejbränna osv är väl mest tjejer och kroppsbyggare som håller på med

Tickstart:

Ja alltså jag försöker vara så snygg jag kan, men när kläderna är av om du fattar :$ Men aa, finns så många möjligheter att klä sig att jag inte orkar tänka på det. Har bara ett par byxor, då är valet enkelt. 


   
SvaraCitera

Samma sak med skägget, vet ju en miljard män som är snyggare än mig utan, och förmodligen lika många som är snyggare med. Så blir att jag inte orkar bry mig.


   
SvaraCitera