Aviseringar
Rensa alla

Bryr han sig inte?


Ämnesstartare

Tjena! Nu är det så här att min pojkvän, som jag vart tillsammans med i ca 1½ år, verkar inte bry sig så mycket om mig. Grejen är att alla har sina dåliga dagar, eller hur? När jag en gång då hade en dålig dag, kände mig ensam o.s.v, ringde han mig när jag var i stan och jag grät i telefonen.. Vet inte riktigt vad som var orsaken, jag bara mådde dåligt som fan.

Och om man hör en av de personerna man bryr sig mest om vara ledsen får man väl känslan av att vilja trösta den personen, eller har jag fel? För mig känns det så här: Om det hade skett tidigare i vårat förhållande hade han tatt första bussen in och försöka göra mig glad igen. Nu drog han ut med kompisarna i stället. Han försökte ringa, men jag orkade inte svara.. Kände mig övergiven av den personen jag älskar mest. Och så fort jag drar hem en liten stund(vi bor jättenära varandra), så försvinner han, oftast utan att säga det. Han drar ut med kompisar och kommer hem skitsent(så jag får sitta och vänta på honom hela dagen) eller så kommer han inte hem alls. (Bor i princip hos honom, då jag har problem hemma) Tar han mig för givet eller tror ni att han behöver lite tid utan mig? För mig verkar det som om han tror att jag alltid kommer att vara där för honom, och han behöver inte alltid vara där för mig. Ska jag ställa honom mot väggen, vad tycker ni?

Peace [smile]


   
Citera

förstår honom, tjejer är jobbiga[shake]


   
SvaraCitera

Dumpa eller prata ut.


   
SvaraCitera

ställ honom mot väggen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

förstår honom, tjejer är jobbiga

på vilket sätt? :p


   
SvaraCitera

fråga honom varför han beter sig så. kommer han inte med ett vettigt svar är det bara att gå vidare.


   
SvaraCitera

Inte hans fel om du inte svarar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

fråga honom varför han beter sig så. kommer han inte med ett vettigt svar är det bara att gå vidare.

Känns så lättare sagt än gjort.. Jag vill inte bara kasta bort oss! Tror du han kan vara trött på mig? Han har alltid tjatat som fan på mig att vara hos honom hela tiden


   
SvaraCitera

orly:

på vilket sätt? :p

alla typ[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

alla typ

haha jaha?


   
SvaraCitera

män behöver vänner det vet alla! å är det allvarlig prata med han ist för att dra upp det här[confused]


   
SvaraCitera

orly:

haha jaha?

ja[sad]


   
SvaraCitera

nej. det gör han inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inta hans fel om du inte svarar?

Han brydde sig ju inte från början verkade det som.. Vad har hänt med i nöd och lust? Jag kan fan inte prata ut över mobilen [rolleyes]


   
SvaraCitera

orly:

Känns så lättare sagt än gjort.. Jag vill inte bara kasta bort oss!

är mycket lättare sagt än gjort. men om det är så att han inte bryr sig särskilt om dig så är de det bästa. Han verkar ju ha väldigt dåligt med känslor iaf


   
SvaraCitera