Aviseringar
Rensa alla

Bryr han sig inte?


orly:

Han brydde sig ju inte från början verkade det som.. Vad har hänt med i nöd och lust? Jag kan fan inte prata ut över mobilen [rolleyes]

Så om han inte släpper allting och kommer störtande som en raket så bryr han sig inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

män behöver vänner det vet alla! å är det allvarlig prata med han ist för att dra upp det här

Då kan han väl säga det i stället för att dra iväg helt random ;p och dessutom inte höra av sig. jag menar inte att han måste skicka sms var tionde minut, nej. utan han kan lägga ett sms och säga jag drar dit, fine. jag kanske vill ha mer åsikter? o ja, tro mig jag har försökt prata med honom![smile]


   
SvaraCitera

orly:

o ja, tro mig jag har försökt prata med honom![smile]

försök igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Så om han inte släpper allting och kommer störtande som en raket så bryr han sig inte?

Har jag inte sagt, men jag mår inte dåligt varje dag. Jag finns alltid där för honom, är det för mycket att jag vill att han kanske är där för mig ibland också?


   
SvaraCitera

orly:

Har jag inte sagt, men jag mår inte dåligt varje dag. Jag finns alltid där för honom, är det för mycket att jag vill att han kanske är där för mig ibland också?

Om någon inte svarar i telefon känns det inte som om man har lust att åka dit och satsa på att knacka på.


   
SvaraCitera

orly:

så jag får sitta och vänta på honom hela dagen

Gör inte det. Vet inte hur ni har det men det är viktigt att ha ett eget liv vid sidan av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som andra har sagt tycker jag du borde ställa han mot väggen och ta något beslut utefter vad han svarar


   
SvaraCitera

Tänkte samma som Nachac här.

Ställa mot väggen är onödigt. Uppmuntra i stället hans sätt att bry sig. Om du nekar honom tillträde till dig (exempelvis genom att inte ta emot samtalet) för att han inte försöker tillräckligt mycket skapar du konflikt och orealistiska förväntningar ömsesidigt.


   
SvaraCitera