Aviseringar
Rensa alla

Bubbel-bad


Ämnesstartare

Skitfånig tråd men har tråkigt och undrar faktiskt det här.

Är det normalt att man badar bubbel-bad (betalar för det ute, fast inomhus) med sin "dejt"... Asså när man är på g och knappt känner varandra. Associerar det med förhållanden eller sex.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har sammansatt ordet med bindestreck för att det inte ska gå att googlas, men kom på att ni kan fucka upp min plan nu....... skitsamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Har sammansatt ordet med bindestreck för att det inte ska gå att googlas, men kom på att ni kan fucka upp min plan nu....... skitsamma

😀

hoppas det går bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: hoppas det går bra

kmr aldrig sätta mig i ngt djävla bubbel-----bad med ngn jag inte är säker på :/

men är det här normalt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att besöka badhus tillsammans är inte konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: att besöka badhus tillsammans är inte konstigt

finns det bubbelbad på alla badhus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ccccccppkille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

finns det bubbelbad på alla badhus?

gillar bubbelbad. gillar bad övht. vill ha en sådan där jacuzzi att bubbla runt i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har badat i en fontän med bubblor classic liksom.
så det blir nej på din fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

finns det bubbelbad på alla badhus?

på de flesta finns det


   
SvaraCitera
SOMBI

är väl jättebra sätt att t.ex se hur den andra ser ut, bra sätt att kunna slappna av i kroppen och ha det skön samtidigt som man har en möjlighet till närhet. du knullar ju kanske inte i ett bubbelbad som är på allmän plats hoppas jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå tror du att du måste vara naken om du badar bubbelbad? Det måste du inte kan jag tala om, har badat bubbelbad med tjejer förut bara som en kul grej funderade inte direkt på att göka med dem, herregud slappna av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Vadå tror du att du måste vara naken om du badar bubbelbad?

nepp.

Stekaren: Det måste du inte kan jag tala om, har badat bubbelbad med tjejer förut bara som en kul grej funderade inte direkt på att göka med dem, herregud slappna av.

vill inte visa mig i bikini med vem som helst, i ett sådant syfte, särskilt när vi bara kmr vara 2 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

nepp.
vill inte visa mig i bikini med vem som helst, i ett sådant syfte, särskilt när vi bara kmr vara 2 🙂

Hajar. En grej jag tycker är lustig apropå såna grejer är att tjejer tycker det är genant att visa sig i underkläder. Men bikini går bra, typ man lägger upp en bikinibild på facebook men en bh+trosor bild går inte. Vad är egentligen skillnaden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: En grej jag tycker är lustig apropå såna grejer är att tjejer tycker det är genant att visa sig i underkläder. Men bikini går bra, typ man lägger upp en bikinibild på facebook men en bh+trosor bild går inte. Vad är egentligen skillnaden?

Men underkläder är oftast sexigare, typ... Men själv bryr jag mig inte, går inte jämt runt i sexiga underkläder.

Tror inte det är så känsligt egentligen men när man lägger upp en bikinibild visar man ju att man badat osv. men vrf skulle det vara normalt att lägga ut en bild där man bara har underkläder? I vilket syfte liksom?
"Hej det här är jag innan jag har sex med min pojkvän" okej... Det är ju inte riktigt för skojs skull, så samma sätt som med badbilden.

dessutom så har man bikini och underkläder vid olika tillfällen. Så jag är nog mer bekväm med att vandra runt framför min pojkvän i underkläder än att springa runt på stranden med bikini. Typ

comprende?


   
SvaraCitera