Aviseringar
Rensa alla

Budos galna natt


Ämnesstartare

Stegen var tunga i den slaskiga snön. Hans hår var vått efter en lång och kall dusch, började frysa till is längst ut på vissa av dem. Skägget hade han inte brytt sig om att fixa till på flera veckors tid så han såg ut som Ryan Dunn (må han vila i frid) från visas vinklar. Hans djupt blå ögon hade blicken fästa vid sitt mål.

I duschen när han tvålade in sitt långa och ståtliga hår funderade han på hur han skulle säga det till den han skulle träffa. Säga att han trivs med den. Att han njuter av stunderna tillsammans med den. Att festerna de delar med varandra är höjdpunkterna i hans liv.
Efter lite DOTA 2 spelande visste han vad han skulle göra för att säga allt detta.

Målet kom allt närmre och närmre. Där stod den personen. Lång och reslig gestalt. Precis i hans storlek. Med glasögon som skimrade i månljuset. En kram senare vandrade de vidare i snöslasket. In på en pizzeria. Varsin pizza beställdes och det var potatismos på den andra personens. Han själv åt en stor stark, innehållandes bland annat skinka och chiliköttfärssås. De åt sig mätta och belåtna innan de vandrade ut. Ut mot en park. Två gungor. En barngunga och en för äldre barn. Den satte sig på den äldre så han fick ta barngungan. De skrattade, de pratade och de hade en trevlig stund.

Inne i värmen på nattklubben drog de sig till baren. En Vit ryss blev det för honom denna tidiga kvällen. Manlig som han är så drack han stora klunkar. Lite sipprade ut över skägget och ner mot hans håriga bringa som blottades under t-shirten. Han torkade bort ryssen med armen och spanade in kvällens byten.

Det var nu sent. Lördag den 21.a december. Världen hade ännu inte gått under. Men klockan hade inte slagit midnatt än så det fanns lite tid kvar.

Det blev helt svart ett tag innan han vaknade upp. Vilse och suddig i synen försökte han inse vart han kunde vara. En soffa var det. Inte särskilt mjuk att ligga på så som han låg på den just nu. Med ena benet uppe på soffryggen, andra instucken under ena soffkudden. Ena armen under ryggen som han låg på och andra på sin nakna mage. Han kravlade sig upp och in på den lilla toaletten. Pinkade en lång stund innan han tvättade händerna. Såg att ögonen var helt borta. Tvättade sig i ansiktet med kallt vatten innan han kvicknade till lite.
BANK, BANK, BANK.
"Hörrö, ut med dig, jag behöver skita!"
Han låste upp dörren och gick ut med blicken mot marken. Den han var hos, den han varit med hela kvällen, gick in och lade en stor brakskit innan allt ljud försvann för honom lagom tills bajset skulle träffa vattnet.
Han låg nu på mattan bredvid soffan. Tittade upp i taket och undrade varför han var där han var. Hade de gjort något? Hade han sabbat något då den andra personen lät så arg när den bankade?

Klockan var nästan 11.45 när han vaknade upp igen. Tog sig upp från golvet och in till köket. Hällde upp ett glas med vatten och såg sig omkring. Inga brukar eller flaskor med alkohol där inte, så drickandet hade nog tagit slut på puben.

Ut genom dörren bredvid köket kom den resliga gestalten. Tittade på honom som om han vore dum i huvudet innan den också tog sig ett glas vatten. Vände sig mot honom och såg in i hans ögon. Log. Han log tillbaka.

De satt på soffan och tittade på film, tätt intill varandra men ändå såpass långt bort så att det är okej. Han utgav ett läte från sin mun, en högljudd rap. Den andra personen tittade mot honom som om han vore dum i huvudet. Han sade förlåt.

Vid filmens slut skulle han dra sig hemåt. Ytterkläderna drogs på och han vände sig mot den andra.
"Vi ses igen Passe, tack för att du tog hand om mig igår."
Passaro log sitt originella leende och sade adjö med sin göteborgska dialekt.

Väl hemma blev det Facebook innan Far Cry 3 spelades. En liten orm slingrade sig på marken i spelet. Budo duckade för att den inte skulle se honom, men den hade redan gjort det. Budo började springa i spelet men ormen var snabbare och han snabbt ikapp honom för att hoppa mot honom.

Snipp, snapp, snut, så var sagan för denna gången slut.


   
Citera
Ämnesstartare

vad du är besatt av honom


   
SvaraCitera

HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sotis?
Jag skrev ju inget om honom i min rimtråd om folket så detta blev min domedagspresent till honom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo ett blogginlägg också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag njöööööt av att läsa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jo ett blogginlägg också

TEASER inför detta!

ceka92:

njöööööt

Den håriga bringan mest?


   
SvaraCitera

Kan du göra en till som handlar om ceka & isola [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det får du göra =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA TVPRO SKRIV PORRIGT OM MIG OCH CEKA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WHAT A WONDERFUL WORLD IT COULD BE LALALLA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neeeeeej tvpro dont do it!11


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha, jävla kryckmongo. Det roliga är att det mest osannolika är att jag skulle gå på nattklubb [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Neeeeeej tvpro dont do it!11

så, vem av oss är du kär i?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

så, vem av oss är du kär i?

Precis som alla andra så drömmer jag såklart våta drömmar om isola. [cute]


   
SvaraCitera