Aviseringar
Rensa alla

budskapet med era tatueringar?


Ämnesstartare

lägg upp bild på er tatuering samt berätta varför ni har den och vad den betyder för er; vilket budskap den har.


   
Citera
Ämnesstartare

jag har ingen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt förflutna.. betyder allt för mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen men ska skaffa snart tror jag XD kan återkomma då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmkey... here we go.

1. Zelda (Hylian shield + master sword). För att det är världens bästa spelserie och spel i allmänhet är en stor del av mitt liv.

2. Kyokushinkai (den ultimata sanningens lära). För att kampsport är en väldigt stor del av mitt liv.

3. #2 - för att killen bakom ska veta vilken plats han har[cool]

Tatuering1.JPG

Tatuering2.JPG

asdsad.bmp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska göra två,
1. Litet hjärta - står för att kärlek är viktigt
2. text , Frihet - Har alltid stått för frihet, vad som än händer så är friheten viktig. som att inte vara bunden till något'/någon man inte vill. Hade kunnat göra "Freedom" men känner att hur jag än gör, så är jag svensk!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Hylian shield + master sword

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rövskägg:

[cool]

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den första, är väl ganska så betydelsefull. Handlar mycket om de val jag gjort, t.ex att hoppa av skolan etc:

Image

Sen har vi den här, vilken jag kan relatera till ganska så mycket:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ju ingen direkt men ska skaffa en där det står Alis volat propriis, betyder hon flyger med egna vingar. Det kommer vara som en påminelse att jag får lov att vara udda, jag ska inte glömma vem jag är och att jag kan klara mig själv. Också att jag ska klara av alla de mål i livet har jag, ensam.


   
SvaraCitera

har inga bilder, men kan skriva vad dom betyder.

en blpomma på smalbenet: blomman har 6 kronblad och varje blad är för varje familjemedlem sedan ska texten vi blev som vi blev vara runt blomman men har inte hittat någon snygg stil till den än.

Den andra är en svala på överarmen och den är till min mormor som dog för 12 år sen. sedan ska det avra en banderoll och hennes dödsdatum i.


   
SvaraCitera

Budolicious:

1. Zelda (Hylian shield + master sword). För att det är världens bästa spelserie och spel i allmänhet är en stor del av mitt liv.

ZELDA[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

1. Zelda (Hylian shield + master sword). För att det är världens bästa spelserie och spel i allmänhet är en stor del av mitt liv

Zelda [y][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina tatueringar har inga budskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera