Aviseringar
Rensa alla

Buggrapporteringstråden


Ämnesstartare

Sirjens:

Det går bra att citera dig, så det gäller inte alla i alla fall. 

Funkade efter att jag skrev det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Helt plötsligt kan man inte citera någon. Trycker på citera-knappen. Marker text och sedan citera, inget händer mer än att jag kommer längst upp på den sidan.

Mmm, tyvärr går det inte att markera för att citera. Det är en miss som jag hoppas kan åtgärdas snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:

WÖÖÖÖ


iddqd
:

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Är det här meningen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det vore trevligt om sökfunktionen listade de nyaste trådarna först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man klickar "Till sista inlägget" kommer man bara till sista sidan, inte till sista inlägget som på gamla goda tiden. 


   
SvaraCitera
Lounge

vart hittar man gamla bevakade trådar?


   
SvaraCitera

Mycket gladiddqd:

Man kan inte byta kön. Antar att detta kränker många. Hoppas det. 


   
SvaraCitera

ok, 1 bugg som kanske ngn redan nämnt: smileyjävlarna hamnar i början av varje inlägg


   
SvaraCitera
penja

vore skönt om man kunde bläddra bland sidorna i en tråd även längst upp. istället för att behöva ta sig igenom första sidan för att bläddra vidare. 

iddqd:

Om man klickar "Till sista inlägget" kommer man bara till sista sidan, inte till sista inlägget som på gamla goda tiden. 

var hittar jag den knappen över huvud taget??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En annan sak.

Jag tryckte på Visa resultat på en poll. Det står då att jag röstade blankt och då inte kan rösta.
Vad tusan? 😛
Tänk om jag vill rösta i efterhand??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

vore skönt om man kunde bläddra bland sidorna i en tråd även längst upp. istället för att behöva ta sig igenom första sidan för att bläddra vidare. 

var hittar jag den knappen över huvud taget??

Tidpunkten för nyaste inlägget typ "Idag 18:42"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det värsta jag upptäckt hittills:

Screenshot from 2013-04-02 18:38:33.jpg

Vad i HELVETE?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.När jag gjorde tråd (på mobilen) trycktes mina styckesindelningar ihop när jag publicerat. 

2. Vid två tillfällen när jag skrivit ett inlägg eller svarat i en tråd har det första ordet dykt upp två gånger. Såhär exempelvis, om jag skulle skriva "hej katter är fina" blev det såhär:

"Hej

Hej katter är fIna"

(Även detta på mobil)

3. Märker även när jag skriver detta att "enter-knappen" på mobilen inte funkar som den ska,  man hoppar runt som fan och jag har nu hamnat uppe där man skriver in adressen på hemsidan. 

Man

Man kan inte heller pilla och korrigera och välja ställe i sin text som man ska.

Har  Android om det spelar någon roll.


   
SvaraCitera
Lounge

iddqd:

Det värsta jag upptäckt hittills:

Screenshot from 2013-04-02 18:38:33.jpg

Vad i HELVETE?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag heter inte NIntendo men det ser ut som det, buhu. 

hm.jpg


   
SvaraCitera