Aviseringar
Rensa alla

buhu [cry]


Ämnesstartare

jag har ingen aning om vad som blir bättre av att jag gör en tråd.

men jag och en kille har varit lite på g ett bra tag. jag trovs verkligen med honom, känner att jag kan vara mig själv fullt ut. mitt hem är kaos, jag klarar inte av att städa över huvud taget, vilket har resulterat i att jag inte tagit hem så mkt kompisar direkt (ja, socialen är inblandad).

iaf, vi trivs och funkar bra tillsammans, den lilla tid vi är tillsammans. han kräver så mycket tid av mig, och vill träffa mig betydligt oftare än jag kan. jag har tre hästar och bor 75% av veckorna 2,2 mil från staden utan bussförbindelse.

detta gör att han helt enkelt gått från att vara på till att vara uppriktigt uppgiven. det gör mig ömsom pepp "jag ska klara det här för jag tycker så mkt om honom" ömsom suicidal "och jag kan ändå inte göra nåt åt att allt är såhär." jag är överambitiös och dessutom envis, vilket gör att jag typ är utbränd pga skolan. jag orkar inte vara pepp och glad och göra allt jag måste 24/7. verkligheten har kommit ikapp mig.

finns det, i era ögon, något jag kan göra?


   
Citera
Ämnesstartare

kan ju tillägga att han just loggade ut från msn för att spela wow för allt "slippa tänka på skiten"
typ. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

något jag kan göra?

Sluta bry dig [tard]


   
SvaraCitera

Hej det låter som att erat förhållande kommer bli ganska tight, jag är inge vidare insatt men kanske kan hjälpa dig lite. Kommer din sitution alltid vara så här stressig? prata med honom och red ut i lugn och ro och bestäm de dagar ni kan båda två, så får ni ser hur det fungerar efter det.. han borde ju ta hänsyn till din fritid lite också ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fågel i det blå:

Sluta bry dig[tard]

om?

Jacob:

erat förhållande kommer bli ganska tight

på vilket sätt?

Jacob:

Kommer din sitution alltid vara så här stressig?

inte alltid, om jag får tid att försöka ordna upp allt lär det ju bli mindre stressigt, och sen kommer ju sommaren...[rolleyes]

Jacob:

prata med honom och red ut i lugn och ro och bestäm de dagar ni kan båda två,

de gånger jag försökt slutar det med att han klagar på at jag aldrig har tid buhubuhu och så vidare. sedan blir det spänt. [bigcheers]

Jacob:

han borde ju ta hänsyn till din fritid lite också

hur ofta borde vi ses, liksom vad kan jag kräva av honom? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

wow[love]

alltså här ber man om hjälp, du lovade att stå bakom mig och stötta mig vad jag än gör, remember? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

spela wow för allt "slippa tänka på skiten"

Låter barnsligt. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte bara få honom att förstå att du har ett eget liv? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte han komma ut till dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

kan ju tillägga att han just loggade ut från msn för att spela wow för allt "slippa tänka på skiten"

Det säger ju en hel del.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

om?

Om ert förhållande, orka anstränga sig så mycket [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan du inte bara få honom att förstå att du har ett eget liv?

uppenbarligen fungerar inte det, en kompis till mig sa åt sin kille att "men vafan jag har faktiskt ett liv, jag kan inte va med dig jämt![mad]" men tror inte det är jättelyckat koncept direkt. men tro mig, jag har försökt. han har tom sagt att han accepterar det, men vill träffa mig mer. jag lovar att han bara sa det där med acceptera för att jag skulle bli nöjd, toffel.

massgrav:

Kan inte han komma ut till dig då?

inte jämt, får ju inget gjort då.

Harpyja:

Det säger ju en hel del

jag vet. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

inte jämt, får ju inget gjort då.

Ni kan väl mocka, rida och sånt tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

men tro mig, jag har försökt. han har tom sagt att han accepterar det, men vill träffa mig mer.

påminn honom[y]


   
SvaraCitera