Aviseringar
Rensa alla

buhuhuhuhuuhh hata liv


Ämnesstartare

jag mår dåligt

tyck synd om mig

punkt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tänker inte tycka synd om dig förrän du förklarar vad som är fel.
Känner dig inte tillräckligt väl för att kunna sympatisera med dig om du inte ger en målande beskrivning.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

Tänker inte tycka synd om dig förrän du förklarar vad som är fel.
Känner dig inte tillräckligt väl för att kunna sympatisera med dig om du inte ger en målande beskrivning.

anorexia, bulimia, tvångshandlingar, självskadebeteende, falska vänner, är populär, finnar

hata liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BUHUHUHUUHUHUUHUHUHUH

MVH ATTENTIONWHORE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kan inte gå bra för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det kan inte gå bra för alla.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

, bulimia, tvångshandlingar, självskadebeteende, falska vänner

Okej, det verkar jobbigt. Gör du något åt det?

anonympårej:

är populär

Was?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lät lite haikuaktigt. Gillade "punkt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det kan inte gå bra för alla.

vissa är helt enkelt dömda till ett skitliv

lazertits:

Was?

neyy, e fortfarande

lazertits:

Okej, det verkar jobbigt. Gör du något åt det?

jag blev frisk förut, men har nog blivit ganska sjuk igen. Bara för att jag inte anser att man behöver behålla eller äta alla måltider, så har jag tydligen en ätstörning
men ahh, har inte gjort riktigt något "åt det", inte tagit nå hjälp av psykolog, föräldrar vet inte om osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

vissa är helt enkelt dömda till ett skitliv

Ingen är dömd till ett skitliv. Du kanske är "dömd" till en period av "skitlevnad" men det finns inget som säger att du inte kan göra det bästa utav situationen. Du har ändå ett eget ansvar på hur du ser på dig själv, din omgivning och din sjukdom.

anonympårej:

Bara för att jag inte anser att man behöver behålla eller äta alla måltider, så har jag tydligen en ätstörningmen ahh, har inte gjort riktigt något "åt det", inte tagit nå hjälp av psykolog, föräldrar vet inte om osv

Visa nu att du kan vara "vuxen" med ditt dåliga mående. Sök hjälp hos din vårdcentral eller på ungdomsmottagning. Säg hur det är. För du kan kämpa dig igenom detta, och går det inte att ta sig ur, såkan du ändåvälja hur du ser på ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

vissa är helt enkelt dömda till ett skitliv

ja tyvärr så är det nog faktiskt så. tecknen är många åtminstone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du jobbar som en stucken gris om dagarna och skänder sedan lönen till mig så kan vi bli goa vänner
Image


   
SvaraCitera
Exner

QQ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonympårej:

inte tagit nå hjälp av psykolog

vem är det som har gett dig alla dina diagnoser då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Ingen är dömd till ett skitliv. Du kanske är "dömd" till en period av "skitlevnad" men det finns inget som säger att du inte kan göra det bästa utav situationen. Du har ändå ett eget ansvar på hur du ser på dig själv, din omgivning och din sjukdom.

aa

jason:

Visa nu att du kan vara "vuxen" med ditt dåliga mående. Sök hjälp hos din vårdcentral eller på ungdomsmottagning. Säg hur det är. För du kan kämpa dig igenom detta, och går det inte att ta sig ur, såkan du ändåvälja hur du ser på ditt liv.

nej, det kommer innebära att jag måste släppa anorexian och det kan jag inte riktigt klara av
och är inte vuxen ännu, endast 15 år [no-no]

Exner:

QQ

hahah, va? 🙂

svenkalle:

om du jobbar som en stucken gris om dagarna och skänder sedan lönen till mig så kan vi bli goa vänner

va bra, i love u, gimme adressen bara :**

Nintendos BFF:

vem är det som har gett dig alla dina diagnoser då?

fick hem ett par test via min syrra


   
SvaraCitera