Aviseringar
Rensa alla

Byta datum för mönstring?


Ämnesstartare

coffz:

Böter, no thanks^^

[tired]

bojkottar.PNG


   
SvaraCitera

Dom borde ju kunna det, då jag inte tror svenska staten bryr sig så jävla mycket om du inte kan komma för du har något annat planerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

sån anledning för att byta?

Pliktverket är inte omöjliga, dock kan din anledning vara lite svag nog. Ring dem och fråga: 0771-24 40 00
[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol,staten bryr sig inte om din fjolliga skolresa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

staten

Vem é de. här [5395] stat'n Du talar "om"? [wink] É're en s.k. "boyfriend"? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Farnheden_:

Vem é de. här [5395] stat'n Du talar "om"? É're en s.k. "boyfriend"?

? O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

? O_o

Äh, "neverm.", som de säger i Grekland. [wink]

Dold text: Åkersbe. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Allvarligt talat, tror du att svenska staten gör ett undantag för just dig bara för att du vill åka skidor med några polare just då?

Ja? Det gör de!

coffz:

ouch :/ borde iaf få ersättning för mina pengar jag betalt för skidresan...

Alltså.. det är bara skitsnack. Du kan få ditt datum flyttat om du ringer och berättar hur det ligger till. Inga problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ringde idag och det var inga problem, till alla som garvade åt att jag trodde jag hade en chans, In Your faces!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

Fick hem kallelse till mönstringen idag, ska mönstra den 4 mars i Kristianstad. Just det datumet ska min skola på årlig skidresa till Romme... Inte jättesugen på att missa det så tror ni att de kan godkänna en sån anledning för att byta?

Men skärp dig nu, var inte en sån jävla fjolla STÅ UPP FÖR DITT LAND IST!!!!!!!!!!![mad]

och jag var i romme med min klass när jag gick i sjuan och så kul vare inte, 4 timmar som kändes som 4 minuter[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

Men skärp dig nu, var inte en sån jävla fjolla STÅ UPP FÖR DITT LAND IST!!!!!!!!!!!

och jag var i romme med min klass när jag gick i sjuan och så kul vare inte, 4 timmar som kändes som 4 minuter

Jag vill mönstra asså:P tror jag ska satsa på att få göra lumpen men tyckte det hade vart kul att få åka på resan med xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

Jag vill mönstra asså:P tror jag ska satsa på att få göra lumpen men tyckte det hade vart kul att få åka på resan med xD

ja men man kan inte få allt så nu tar du och står upp för ditt land! nöjen får du också tid för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

a men man kan inte få allt så nu tar du och står upp för ditt land! nöjen får du också tid för

Missade du att jag skrev att jag fick byta dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coffz:

Missade du att jag skrev att jag fick byta dag?

tycker ändå det är landsförräderi bara det där, ska du rycka ut i krig en dag senare än alla andra stolta svenskar bara för att du ska på bio med dina kompisar samma dag? trodde väl det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the king of kings:

tycker ändå det är landsförräderi bara det där, ska du rycka ut i krig en dag senare än alla andra stolta svenskar bara för att du ska på bio med dina kompisar samma dag? trodde väl det

Du måste va troll[y] Hur fan kan du störa dig på en sån här sak? jag ska ju mönstra bara vid en annan tidpunkt, man kommer inte undan och jag sviker inte mitt land på något sätt. en mönstring och krig är helt olika saker..


   
SvaraCitera