Aviseringar
Rensa alla

Byta


Ämnesstartare

Kudhos:

Säg det bara. Säg att du är nyfiken och har inga planer att byta själv. Lättare än att snoka runt. 

Jo, kanske men jag är inte särskilt desperat efter svar
större utbud av erfarenheter såhär fritt på internet, i ett forum än hos en enskild 🙂


   
SvaraCitera

tror det lättaste är att bara söka in till en annan högskola/universitet och sen försöka tillgodoräkna sig kurser. hur lätt det är varierar nog jättemycket mellan olika program. har t ex hört (dvs kan ej svära att det är sant) att juristprogrammet i uppsala skiljer sig från det i stockholm till exempel, men att man om man har särskilda skäl kan byta från juristprogrammet i umeå till det i uppsala då den utbildningen ska vara liknande på de två. 


   
SvaraCitera
Kudhos

kimkardashian:

Jo, kanske men jag är inte särskilt desperat efter svar
större utbud av erfarenheter såhär fritt på internet, i ett forum än hos en enskild 🙂

Suit yourself


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: har t ex hört (dvs kan ej svära att det är sant) att juristprogrammet i uppsala skiljer sig från det i stockholm till exempel, men att man om man har särskilda skäl kan byta från juristprogrammet i umeå till det i uppsala då den utbildningen ska vara liknande på de två.

aa, det som oroar mig =( men tänker att jag kanske kan ta igen, om de skulle önska det
aja, får se vad som händer. tack för svaret (y)


   
SvaraCitera