Aviseringar
Rensa alla

Byta Gymnasium efter en termin!


Ämnesstartare

Tjena Alla ungdommar!
Just nu studerar jag samhällsvetenskap i tullinge gymnasium och jag trivs verkligen inte här. Jag har sagt varje vecka att jag ska ge det en chans och att det kommer att bli bättre, Men nu så har det gått en termin och trivs inte alls. Jag vill byta gymnasium men fortfarande gå i samhällvetenskap linjen. De gymnasium som intresserar mig är Tbs och östra real! Tror ni att jag har någon chans att komma in där efter jullovet och i början av nästa termin. Jag är villig att läsa ikapp saker jag har missat.


   
Citera
sluk
 sluk

Lycka till med att komma in på östra real :((((


   
SvaraCitera

Du kan byta skola, helt klart du ska kunna byta om du inte trivs i skolan, bara poängen som man behöver. Om inte skolan redan är full då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gick ut med 285 poäng så jag tror inte att det är så stort poäng med det, ja det är det som är nog det största problemet, Att skolorna är väldigt kända och fulla.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Med 285 poäng kommer du inte komma in på östra med.. Sorry, just being honest. Jag gick ut med 318 poäng och kom inte in på östra.. Hade 20 poäng över median..


   
SvaraCitera

botkyrka represent


   
SvaraCitera

youre fucking with the best


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluk:
Med 285 poäng kommer du inte komma in på östra med.. Sorry, just being honest. Jag gick ut med 318 poäng och kom inte in på östra.. Hade 20 poäng över median..

Okej men thoren buisness school kommer jag väl in i, där var medianen  235


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är som är problemet är att det gymnasiet är fullt, de får nog bli att vänta till nästa läsår:(


   
SvaraCitera