Aviseringar
Rensa alla

Byta kön för en dag, skulle du eller skulle du inte vilja testa och varför?


Ämnesstartare

Pappbox:

testa livet på Easy-mode ett tag vore väl inte fel 🙂

Jag misstänker att du skulle få ett bryskt uppvaknande från den uppfattningen. Om du inte bara menar i sexuella sammanhang.


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: Jag misstänker att du skulle få ett bryskt uppvaknande från den uppfattningen. Om du inte bara menar i sexuella sammanhang.

Det är exakt vad jag menar, har inga planer på att göra sådant där män är överlägsna som typ flytta möbler eller dylikt


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: Jag misstänker att du skulle få ett bryskt uppvaknande från den uppfattningen

+1111111


   
SvaraCitera

vill hänga med pappbox en dag när han är helt utklädd och skulle passera som tjej


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: Ja, men bara om jag kan avbryta när som helst

om det hade varit obehagligt alltså. men det är alltid bra med nya erfarenheter så ser det som något positivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Det är exakt vad jag menar, har inga planer på att göra sådant där män är överlägsna som typ flytta möbler eller dylikt

Som kille bemöts du på ett visst sätt och du är därmed van vid det på ett omedvetet plan, som tjej skulle du nog ha svårt att hålla tillbaka smockan för mycket som du inte skulle reflektera över sett utifrån som pöjk.


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: Som kille bemöts du på ett visst sätt och du är därmed van vid det på ett omedvetet plan, som tjej skulle du nog ha svårt att hålla tillbaka smockan för mycket som du inte skulle reflektera över som pöjk.

Fast jag har sett hur tjejer blir bemötta och det är inte mkt annorlunda, trevligare oftast och mer flirtigt kanske men aldrig otrevligt på samma sätt


   
SvaraCitera

Pappbox:

Fast jag har sett hur tjejer blir bemötta och det är inte mkt annorlunda, trevligare oftast och mer flirtigt kanske men aldrig otrevligt på samma sätt

beror på var. inte så kul när man går ensam en kväll och nån kille börjar skrika "ey guzzen kom hit"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Fast jag har sett hur tjejer blir bemötta och det är inte mkt annorlunda, trevligare oftast och mer flirtigt kanske men aldrig otrevligt på samma sätt

För som kille förstår/antar du oftast avsikten på ett visst sätt som inte nödvändigtvis stämmer för de på andra sidan stängslet, det är synd att vi inte kan låta dig testa det och se huruvida du skulle börja svinga nävarna oftare eller inte


   
SvaraCitera

En vecka.


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: Ja, längre än en vecka.

Ett halvår tror jag vore lagom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:

Ett halvår tror jag vore lagom.

Kul, men varför och varför så länge?


   
SvaraCitera

TurumbarTurin: det är synd att vi inte kan låta dig testa det och se huruvida du skulle börja svinga nävarna oftare eller inte

man kan avfärda folk utan att använda knytnävarna
jag önskar det gick faktiskt, skulle vara kul att se folk som vill ha mig och se besvikelsen i deras ögon när jag ger dem kalla handen 🙂
elakt kanske men jag vill se hur det är att vara iskall mot någon som vill ha en

dinkompis: beror på var. inte så kul när man går ensam en kväll och nån kille börjar skrika "ey guzzen kom hit"

Beror på, vet flertalet tjejer som går dit och älskar sådanna killar
men jag personligen skulle ju valt platser att vistas på som minimerade risken för att sådant inträffar, precis som jag gör som kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

man kan avfärda folk utan att använda knytnävarna

Klart man kan, men det kan också slå slint innan man ens kommer ihåg att man har en mun att spotta ur sig något dräpande med.

Pappbox:
jag önskar det gick faktiskt, skulle vara kul att se folk som vill ha mig och se besvikelsen i deras ögon när jag ger dem kalla handen 🙂
elakt kanske men jag vill se hur det är att vara iskall mot någon som vill ha en

Hrm, du menar alltså: Payback is a bitch. Mycket glad


   
SvaraCitera

TurumbarTurin:

Kul, men varför och varför så länge?

Nyfiken. Rodnar
Tror man måste vara det ett tag för att få rätt bild om hur det är att vara kvinna.


   
SvaraCitera