Aviseringar
Rensa alla

Byta lakan nu yay or ney


Ämnesstartare

Jaha okej tror ni jag bytt lakan lr 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU MINSANN WÖÖ NYDUSCHAD OCH BODYLOTIONDOFTANDE I NYBÄDDAD SÄNG SORRY ALLA SMUTSISAR JAG ÄR INTE EN AV ER LÄNGRE 


   
SvaraCitera
reben

asså har man duschat vill man ju ha rena lakan. känns dock som jag byter lakan oftare än jag duschar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
asså har man duschat vill man ju ha rena lakan. känns dock som jag byter lakan oftare än jag duschar

generellt duschar vi väl för ofta för kroppens bästa så det är väl bra mvh hippie 


   
SvaraCitera
reben

vonKissekatt:

generellt duschar vi väl för ofta för kroppens bästa så det är väl bra mvh hippie 

kanske sant dock drar jag nog det till dess spets
körde en månad utan att tvätta håret. efter d tkr jag att mitt hår håller sig fräscht i två veckor minst utan tvätt. duschar verkligen bara om jag ska träffa folk i typ i skolan och öhh.. byta till fräscha kläder. tror jag gått ner mig lite. men jaja tänker på min kropps bästa bara mvh hippie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

kanske sant dock drar jag nog det till dess spets
körde en månad utan att tvätta håret. efter d tkr jag att mitt hår håller sig fräscht i två veckor minst utan tvätt. duschar verkligen bara om jag ska träffa folk i typ i skolan och öhh.. byta till fräscha kläder. tror jag gått ner mig lite. men jaja tänker på min kropps bästa bara mvh hippie

har ofta tänkt göra det själv men min hy protesterar alltid av skitigt hår
det är bäst att tänka så ja


   
SvaraCitera
reben

vonKissekatt:

har ofta tänkt göra det själv men min hy protesterar alltid av skitigt hår
det är bäst att tänka så ja

hästsvans ftw elr va frisyren nu kallas. väldigt användbar

iof aldrig ens tänkt att håret skulle ha något med ens kassa hy o göra. borde kanske försöka se om d går o dra nån parallell däremellan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

hästsvans ftw elr va frisyren nu kallas. väldigt användbar

iof aldrig ens tänkt att håret skulle ha något med ens kassa hy o göra. borde kanske försöka se om d går o dra nån parallell däremellan

rockar trött dagmamma-uppsnurrad tofs every day sistah

tycker att min hud ser bättre ut när jag byter örngott och tvättar håret ofta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har läst ngt om det också. makes sense att låta huden slippa gnussas in i fet smuts iofs. brukar också försöka undvika att ta i ansiktet.


   
SvaraCitera
reben

vonKissekatt: tycker att min hud ser bättre ut när jag byter örngott och tvättar håret ofta

haha asså väljer hellre att byta lakan än att tvätta håret det är fan d värsta jag vet <3
bytte du lakan lr mannen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

haha asså väljer hellre att byta lakan än att tvätta håret det är fan d värsta jag vet <3
bytte du lakan lr mannen

byter ibland örngott varje dag av den anledningen heh
yes! mkt stolt


   
SvaraCitera
reben

vonKissekatt:

byter ibland örngott varje dag av den anledningen heh
yes! mkt stolt

bra jobbat! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

bra jobbat! 

tack! man ska vara glad för det lilla


   
SvaraCitera
Lounge

så många gånger jag tagit bort använda lakan, tänkt: "äh jag bäddar rent senare"
senare: fuck orkar inte och sedan sover på soffan med filt några dagar


   
SvaraCitera

Har du sidenlakan?


   
SvaraCitera