Aviseringar
Rensa alla

Byta namn på UM ? panik


Åtta

trexo0:

men kan man be nån utav er att radera vissa trådar? skickar man mail då ?

Nej. Trådar tas endast bort om speciella omständigheter finns. T.ex. om din styvfar har hittat ditt konto och hotar med att slå ihjäl dig om han får läsa om när du provade cannabis 2006. Då kanske vi kan vara snälla nog att ta bort den tråden/posten om du förklarar problemet för oss. Men generellt sett så gör vi inte sådant. Vill du försöka så skickar du ett PM till valfri moderator med moderatorsrättigheter i det berörda forumet.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Fast trådarna är ju kvar, och där folk har citerat en så står namnet alltid kvar.

Tror inte vännerna gräver så djupt i det hela faktiskt.. Sen kan man ju alltid köra med "me åhh jag bara skojde ju XD XD XD XD"[cute] gäller att kunna ljuga[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du inte skrivit något somm verkligen bevisar att det är du så kan man påstå att det är "rätt" nick, men inte du. Nick är ju knappast som personnummer. det är därför jag alltid snor någon annans nick:)


   
SvaraCitera

har gjort samma sak själv, fick några obehagliga frågor för ett tag sen[ops]

bryr mig inte särskilt mycket iaf, tror inte så många skulle komma på tanken att googla mitt nick...


   
SvaraCitera

Skulle precis regga mig på um, tänkte nästan ta mitt andranamn först, men så plötsligt hörde ifrån det öppna fönstret någon ropa på sin hund (antar att det var en hund)
och där hade vi det, det skulle jag heta!

Isola var därmed skapad.


   
SvaraCitera

detberorpå:

Tror inte vännerna gräver så djupt i det hela faktiskt.. Sen kan man ju alltid köra med "me åhh jag bara skojde ju XD XD XD XD" gäller att kunna ljuga

Det tror jag nog att folk kan göra. Kanske inte vänner, men fiender? [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Det tror jag nog att folk kan göra. Kanske inte vänner, men fiender?

Vem sa att hon har :p? Sen kan man ju alltid säga att man drev.


   
SvaraCitera

Det du har skrivit har redan cachats för att kunna vara sökbara, så även om trådarna tas bort här så kan de fortfarande figurera i sökningar på google, etc.

Jag har också lärt mig den hårda vägen. [smile]


   
SvaraCitera

Äsch då, tror redan dina vänner har kollat igenom allt du skrivit här på um, så ingen mening med att byta nu[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Maila Tobbish eller Thunder eller Issen och fråga, de är U och kan ta sådana beslut.

tror jag har fått hjälp med det förut :S men det kanske är lika bra å stå för det man skrivit 😛

detberorpå:

vrf göra så & besvära andr när man kan ta den enkla vägen & följa mitt tips?

det hade vart skönt att inte behöva radera hela kontot utan några extra pinsamma trådar bara:P

Blivande_japan:

har gjort samma sak själv, fick några obehagliga frågor för ett tag sen

hahah gud va jobbigt? xD Var det nära vänner som fråga?

Jag blev kompis med en random kille på um som visade sig bo i samma stad som mig sen samma stadsdel å sen kände vi samma personer å sen hamnade vi i samma skola [bigcheers] så va det plötsligt lite pinsamt men då hade han ju oxå vart reggad på um så han kunde ju inte säga så mkt [ops]

detberorpå:

Vem sa att hon har :p? Sen kan man ju alltid säga att man drev.

haha jag har några osköna trådar om där jag beklagar mig om en och samma kille 😛 det jag är orolig för är om han skulle få för sig och leta reda på dom trådarna xD hahah Jag har ju verkligen skrivit dom när jag har vart som grinigast å känslomäsigast... och på UM oxå 😛 aja som man bäddar får man ligga antar jag!

kebu12:

Äsch då, tror redan dina vänner har kollat igenom allt du skrivit här på um, så ingen mening med att byta nu

typ sant :S


   
SvaraCitera

trexo0:

typ sant :S

jag skoja[shake] eller har dom sagt något som får dej att tro att dom vet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jag skoja eller har dom sagt något som får dej att tro att dom vet?

ne min tanke va mer att om någon av mina vänner brukar googla folk dom känner så lär dom ha googlat mig nångång under dehär 4 åren xD
men jag ska nog ta bort all övrig koppling till det nicket så inga nya får för sig nåt! 😀


   
SvaraCitera

trexo0:

hahah gud va jobbigt? xD Var det nära vänner som fråga?

haha, jepp en av dem som bor tillsammans på elevhem med ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

haha, jepp en av dem som bor tillsammans på elevhem med ;

hehehe [cool] funny


   
SvaraCitera

trexo0:

hehehe funny

fast egentligen var han redan insatt, så gjorde inte så mycket egentligen..
sa att jag bara drev också... heh -.-'


   
SvaraCitera