Aviseringar
Rensa alla

Byta om på stranden


Ämnesstartare

Tjena!

Tänkte bara fråga hur ni gör när ni byter om till/från badkläder på stranden, om det är en massa andra folk där? Detta kom jag att tänka på häromdagen när jag var ute och badade, hur är egentligen "rätt" att göra tycker ni? Ska man försöka dölja det man har med hjälp av ett badlakan eller liknande, eller kör ni helt enkelt med att ta av kläderna och sedan sätta på badbrallorna? [bigsmile]


   
Citera

s3bb3:

Detta kom jag att tänka på häromdagen när jag var ute och badade

jävla stördo det är oktober

tror du har en festisch för det här bara [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jävla stördo det är oktober

tror du har en festisch för det här bara [crazy][crazy]

Jaså, är det oktober? Tack för upplysningen lilla vän, men vissa klarar att bada även om det inte är 25 grader i vattnet vettu! 😉


   
SvaraCitera

Lounge fact:

tror du har en festisch för det här bara

+ att det är ganska så förbjudet att blotta sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Byter inte om.


   
SvaraCitera

åker dit med bikinin under kläderna typ och åker hem med bikinin på


   
SvaraCitera

s3bb3:

Jaså, är det oktober? Tack för upplysningen lilla vän, men vissa klarar att bada även om det inte är 25 grader i vattnet vettu! 😉

Ja, och det lär vara så överbefolkat på stranden dessa tider att du lär behöva ha funderingar över detta [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ja, och det lär vara så överbefolkat på stranden dessa tider att du lär behöva ha funderingar över detta [rolleyes]

Vad sägs om att hålla sig till frågeställningen en aning istället för att spamma? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar åka dit med bikinin på, sen åka hem med bikinin på.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Brukar ha på min bikini under och sen kan jag krångla genom att av mig på stranden efteråt, det går ganska bra om man är skillad med handdukar och grejor.


   
SvaraCitera

Är det endast nån person på stranden använder jag handduken. Annars så tar jag en stor, stor typ sjalliknande grej och gör till klänning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om bikinin är torr byter jag om hemma, men är den fortfarande fuktig/blöt känns det så äckligt att ha den på sig och då byter jag om någonstans avskilt, under handduk eller ev i bilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du TS egentligen?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

åker dit med bikinin under kläderna typ och åker hem med bikinin på


   
SvaraCitera