Aviseringar
Rensa alla

Byta skola


Ämnesstartare

I sommar ska jag flytta, till Rotebro från ett ställe utanför Uppsala, och ska alltså byta skola. Och ärligt talat är jag jävligt rädd för att inte passa in, eller, inte bli accepterad [crazy] någon som har ett tips eller något på hur man ska bete sig första dagen i nian i en ny skola? [shake]


   
Citera
Ämnesstartare

de flesta lär vara rätt nyfikna o glada över en ny tjej nog inga problem ska du se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog lugnt eftersom du inte hoppar in ny mitt i en termin [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jewssicha:

någon som har ett tips eller något på hur man ska bete sig första dagen i nian i en ny skola?

försök bara slappna av och vara öppen. Det är lättare för andra att ta kontakt med dig då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Divide and conquer. Vänd alla mot varandra och sånt. Eller hångla med den populäraste pojken i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har tur, då kan du liksom starta om helt från början igen. va bara dig själv, finns inga regler som säger hur du ska bete dig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

finns inga regler som säger hur du ska bete dig

Finns det väl visst det. Ofta hon skulle bli accepterad om hon sprang runt med tofflor och sjöng Tysklands nationalsång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Finns det väl visst det. Ofta hon skulle bli accepterad om hon sprang runt med tofflor och sjöng Tysklands nationalsång.

Men det kan hon väl räkna ut själv att hon inte ska göra?
Eller så är hon mogen och bryr sig inte om vad hennes klasskompisar säger om den saken. Låt henne ha tofflor då[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Finns det väl visst det. Ofta hon skulle bli accepterad om hon sprang runt med tofflor och sjöng Tysklands nationalsång.

Hahaha! Jag förstår nog att så ska jag inte göra.. Men tack för att du sa det anyway.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera