Aviseringar
Rensa alla

Cabal Online - Spel liknande WoW fast mycket roligare och bättre!


Ämnesstartare

Jag spelar Cabal och är lvl 35 warrior. Det är riktigt kul och påminner ganska mycket om WoW. Jag har spelat WoW också så jag vet vilket som är roligast, Cabal utan tvekan. I denna tråden kan vi diskutera det, ställa frågor, få hjälp, och kanske få andra att börja spela! [smile]

Jag kan ju börja med att ställa min fråga: Någon som vet hur man ställer in så att man inte behöver klicka för att slå utan bara klickar en gång så att man attackerar automatiskt?

Klicka på filmen så att du ser den från youtube istället då laggar det inte och blir bättre kvalitet.

http://www.cabalonline.com/index_cabal.asp OFFICIEL HEMSIDA

[bigcheers]


   
Citera

Jag har en lvl 40 Force Blader [cute]
Blev skit sur å sluta spela när jag kom till 40 då det enda man fick va att kunna skapa en guild [mad]
Är rik iaf, har 5kk [blush]


   
SvaraCitera

Btw, jävligt tråkig första värld, man bara går runt i gångar, inge öppet alls. Å styrningen är "stiff", äckligt att röra sig.
Det jag gilla är alla coola effekter å att man kan göra combos [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Jag har en lvl 40 Force Blader [cute]
Blev skit sur å sluta spela när jag kom till 40 då det enda man fick va att kunna skapa en guild [mad]
Är rik iaf, har 5kk [blush]

Hahah feett 😀 Vilken server spelar du på? Ska du inte börja igen?

CharliesName:

Btw, jävligt tråkig första värld, man bara går runt i gångar, inge öppet alls. Å styrningen är "stiff", äckligt att röra sig.
Det jag gilla är alla coola effekter å att man kan göra combos [blush]

"första värld"? Kommer det ny sen? Jag menar förutom green despair, bloody ice och ökenvärlden vad den nu heter..? Jag fattar inte det med combos, vad går det ut på och vad är det bra för? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, ganska originell idé, är ju inte alls en EXAKT kopia av WoW [tard] Förutom ett par miljoner mindre spelare då


   
SvaraCitera

Petrovic:

Hahah feett 😀 Vilken server spelar du på? Ska du inte börja igen?

Den högst upp, fan vet jag va den heter! [mad][blush]

Petrovic:

"första värld"? Kommer det ny sen? Jag menar förutom green despair, bloody ice och ökenvärlden vad den nu heter..? Jag fattar inte det med combos, vad går det ut på och vad är det bra för? ^^

Jau, alltså... [crazy] Jag har bara vart i GD, BI och DS, men om du kollar här så kan du klart se att det finns mer [crazy]

Hehe... [rolleyes] Combos är bra för att man kan skada mer å snabbare, så man kan döda mer/svårare monster, är också rätt kul att försöka få många, tror jag bara har 14 som max ifs [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

,

Hur ställer man in "auto-attack" så att man bara behöver trycka en gång så forts gubben slå?


   
SvaraCitera

Petrovic:

Hur ställer man in "auto-attack" så att man bara behöver trycka en gång så forts gubben slå?

Finns i options, men det ska du inte ha, det är noobigt [no-no]
början använda combos istället [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

Finns i options, men det ska du inte ha, det är noobigt [no-no]
början använda combos istället [y]

Jag fattar inte.. När jag ställer in på auto-attack så gör gubben ala mina attacker istället för att bara slå vanligt, jag vill hade det som det är i WoW, om det går att ställa in. Fattar inte de me combo? Det försvinner ju 2 sekunder efter man tryckt? hur gör man så att den fortstätter?


   
SvaraCitera

Petrovic:

Jag fattar inte.. När jag ställer in på auto-attack så gör gubben ala mina attacker istället för att bara slå vanligt, jag vill hade det som det är i WoW, om det går att ställa in.

Men alltså, du ska inte ens använda "Normal attack" du ska ENDAST köra med skillattacker, följer du quest kedjan så du får nya "spells"?
Det MÅSTE du iaf göra om det ska gå att spela.

Petrovic:

Fattar inte de me combo? Det försvinner ju 2 sekunder efter man tryckt? hur gör man så att den fortstätter?

Du måste trycka på en skill när den är innom området mot slutet av "combo baren"


   
SvaraCitera

CharliesName:

?

Kostar det?


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Kostar det?

Det är gratis, fast man kan typ bli "member" så gåre fotrare att levela å man får massa fördelar [n]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Det är gratis, fast man kan typ bli "member" så gåre fotrare att levela å man får massa fördelar [n]

asch, skitsamma.

Finns det epics man inte kan få som vanlig spelare?
Eller områden?


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Finns det epics man inte kan få som vanlig spelare?
Eller områden?

Det vet jag faktiskt inte, men man kan säkert inte ens bli max level, du får läsa:
http://www.cabalonline.com/index_cabal.asp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName:

:

Vet du hur man får fler platser för sina attacker så att man får plats med nya spells?


   
SvaraCitera