Aviseringar
Rensa alla

cafe i göteborg


Ämnesstartare

Jebis:

men det jag menar finns det något cafe där jag typ kan pussa en kille utan att alla börjar stirra? 🙂

Ja.. så kan man göra på varenda café, och sen är det inget fel med att folk stirrar, jag hade stirrat som fan om det satt ett hetro-par och hånglade.. det är svårt att hålla ögonen borta när folk är för snuskiga för att skaffa ett rum.

nazgul:

Vi ses där då [bigsmile][cool]

oh yeah![cool]


   
SvaraCitera

Jagblåserbort:

nej, men om om du spanar in någon på ett "gayvänligt" ställe så är kanske chansen större att han spanar in dig med.. eller.. ?
hahaha låter som det perfekta stället!

Okej, jag formulerade mig lite kasst, jag spanar inte in andra killar! Och förhoppningsvis så spanar inte dom in mig heller....


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

hetro-par och hånglade.. det är svårt att hålla ögonen borta när folk är för snuskiga för att skaffa ett rum.

mm, håller med! Störande som fan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagblåserbort:

nej, men om om du spanar in någon på ett "gayvänligt" ställe så är kanske chansen större att han spanar in dig med.. eller.. ?

Därför borde han gå till vilket café som helst, man kan inte vara straight om man som kille går till ett café.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Varför måste det vara "gayvänligt" då?
Ja, såvida han inte går med sin partner förståss.

Aa liksom skönt att kunna snacka och mysa utan att folk kollar snett:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Okej, jag formulerade mig lite kasst, jag spanar inte in andra killar! Och förhoppningsvis så spanar inte dom in mig heller....

hahah nej förstod nästan dte på dina andra kommentarer.. men spelar roll om dom spanar in dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Därför borde han gå till vilket café som helst, man kan inte vara straight om man som kille går till ett café.

haha så du har aldrig varit på café?


   
SvaraCitera

XTYLE:

Café 24 är bra.

Det ligger precis brevid Björnsängar

Amagaaad teh fjårtis!

Dold text: jag kollade på andra avenyn precis men ljudet pajja[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Dold text: jag kollade på andra avenyn precis men ljudet pajja

[badgrin][bigsmile]


   
SvaraCitera

XTYLE:

[badgrin][bigsmile]

Min lillasyster har sett kim i göteborg,suck it bitch!!![no-no]d är status[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagblåserbort:

haha så du har aldrig varit på café?

Nix, bara när jag var liten och då räknas det inte.

Tözen:

Min lillasyster har sett kim i göteborg,suck it bitch!!![no-no]d är status[no-no]

Jag har blivit anmäld för mobbning av adam från andra avenyn, suck it BITCH! det är riktig status.


   
SvaraCitera

Compton GangztaH:

Jag har blivit anmäld för mobbning av adam från andra avenyn, suck it BITCH! det är riktig status.

...damn[sad]fast han är fruktansvärt dålig skådespelare och ugly,han förstjäna d säkert.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

...damn[sad]fast han är fruktansvärt dålig skådespelare och ugly,han förstjäna d säkert.[blush]

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men 24an finns väl bara i serien? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Min lillasyster har sett kim i göteborg,suck it bitch!!![no-no]d är status[no-no]

Gosh, det är väl bara att gå på öppet hus ????
Det gjorde min kompis, man fick krama dom och ta massor med bilder!
suck that bitch 🙂 [cool]


   
SvaraCitera