Forumet - Calidris 18-årsfest

Calidris 18-årsfest

232 0 32
I lördags (den 17 april) fyllde min kära bror Calidris 18 år. Detta firades förstås med en stor fest i vår villa i Danderyd med utgång på Stureplan senare på kvällen. Alla som är något var förstås där och alla som inte är något stannade förstås hemma.

Presenter han fick var bl.a en rolexklocka för 6000 kr, en ferrari för två miljoner kr, ett golfset för 10.000 kr samt tre flaskor champagne för 5000 kr/st.

Kvällen började med god mat och dryck hemma i villan i Danderyd. Christian (Calidris) blev även nersprutad med campagne vid ett tillfälle, såsom det ska vara vid högtidliga fester. Stackars vår hushållerska som fick städa sen. Senare på kvällen drog hela sällskapet på ca 30 pers vidare till Sturecompagniet på stureplan där festandet fortsatte fram till stängningsdags.

Efter stängning följde Christian med en av sina tjejkompisar hem till dennes villa på Östermalm. När jag ringde honom igårförmiddags sa han att han hade haft en trevlig natt, men var "för jävla bakfull", haha [smile]

Spana också in:

Själv har vi bokat ett hotell i San Tropé inför min 18-årsdag[blush]. Stanna i Sverige när man fyller 18 är bara dumt. Jag och två närmre vänner fortsätter sedan och flyger till först Washington där vi ska bo hos en av farsans gamla vänner. Sen åker vi till Los Angeles, där vi möter upp morsan och farsan som har sagt att jag ska få köpa vad jag vill under hela födelsedagsveckan. Funderar på att vara schysst mot farsan och bjuda honom på middag, i Los Angeles, som tack.
honolulu:

Räcker det inte med dina 500 konton?

Va? Jag har bara ett konto.

hjortpojken:

aha då var han bara dålig av naturen

Tss, du är knappast Therese. Hon är nämligen mörkhårig och inte blond.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

retstickan:

finns väl inga villor på östermalm? :S

Märks att du aldrig har varit där [zzz]