Aviseringar
Rensa alla

Californication - kan en serie bli roligare?


Ämnesstartare

Marmoth:

Har du några förslag på liknande eller bättre serier? Känns som att vi har ganska lik smak gällande serier, utifrån tidigare seriediskussioner.

Min absoluta favoritserie (som inte är tecknad åtminstone) är It's always sunny in philadelphia, en serie som på tok för få känner till.
Sen om du gillar brittisk humor så skulle jag lätt nämna the peep show, that mitchell and webb look, spaced och man stroke woman.
Annars har vi ju alltid Cummuinty, better off ted, how not to live your life och trailer park boys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar att dom klämmer in naket överallt bara för att få tittare. Det är en bra serie men den känns lite väl p12 ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om den som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Mmmmm vill se. Borde se. Ska se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Min absoluta favoritserie

Tack! Ska kolla igenom ett par av de du tipsade om 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Tack! Ska kolla igenom ett par av de du tipsade om 🙂

Prapra, rapportera sen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Har bara sett till 3e änsålänge. Tyckte faktiskt att den tredje har varit bäst! Är den 4e snäppet bättre än 3e eller vad tycker du? 😉

Definitivt en värdig fortsättning så vitt jag kan se utifrån dom två första avsnitten iaf, jävligt bra. Händer en hel del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa serien att följa just nu


   
SvaraCitera
smisk

Okej, har dragit hem S1-3 nu och ska plöja igenom! Förväntar mig att det ska vara lika bra som alla säger :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh fyfan va skönt senaste avsnitter var, döda apor, autoerotisk asfyxi, droger och graviditeter [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Min absoluta favoritserie (som inte är tecknad åtminstone) är It's always sunny in philadelphia, en serie som på tok för få känner till.

Har sett tre säsonger nu! Älskar humorn! Tack för tipset[y] Ska ge mig på de andra när jag får tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marmoth:

Har sett tre säsonger nu! Älskar humorn! Tack för tipset[y] Ska ge mig på de andra när jag får tid.

S¨å jävla bra med att det började som en ren indieserie och devito ringer och frågar om hna får vara med inför säsong 2 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte den är rolig... marcy är söt och jag gillar rebecca. resten är jobbiga. minns inte så mycke av handlingen .....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske skulle ladda hem denna, söker en ny serie att maratontitta på när jag har tråkigt.
Men frågan är om jag verkligen ska lita på CHRYSEUS smak...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Men frågan är om jag verkligen ska lita på CHRYSEUS smak...

Lita på min smak - välj Star Trek. [cool]


   
SvaraCitera