Aviseringar
Rensa alla

Call of duty?


Ämnesstartare

Vilket spel är bäst av hela serien.

Och bästa spel känslan? Xbox, ps2, ps3, pc, m m


   
Citera

CoD 2 och 4 är mina personliga favoriter. 3:an är absolut sämst och dessutom rent kriminellt svårt på veteran. 5:an var/är helt ok. 6:an är riktigt bra, men tyvärr ett steg i fel riktning.

Originalet har numera endast nostalgivärde.

Bäst, som du kallar det "känsla", får man självklart till PC eftersom det innebär överlägsen precision etc. Men jag föredrar ändå Xbox 360 till samtliga delar (även ettan).


   
SvaraCitera

Pc såklart.

Sen gillar jag mest modern warfare spelen. Inte för att ja inte gillar andra världskriget det gör jag mer än nutida krig. MEN. Det är så härligt att köra modern warfare kampanjerna, så jävla mycket känsla i det osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CoD 2 skulle jag säga är bäst sen kommer CoD4 MW.


   
SvaraCitera

CoD 4 MW till PC.


   
SvaraCitera

Fyran, till Pc.

För att vara en railshooter utan dess like måste jag säga att det är förbannat bra upplagt.
Sexans kampanj är inte alls lika roligt, även om den är bra den med. Saknar en bra sniperbana och är på tok för kort - klarade ut den på veteran på ~fem timmar första gången jag spelade det.

Multiplayermässigt tycker jag dock sexan är ett strå vassare än fyran, förutom avsaknaden av dedikerade servrar, givetvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1:an tycker jag är lätt bäst på pc (har inte kört på nåt annat) 2:an funkar sen är resten skit. Modern Warfare spelen tycker jag bara är överskattade, men ganska kul att lira multiplayer om man nu gillar sånt.
Sen tycker jag också att hela serien får ett stort minus pga av all propaganda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CoD 2 bäst tycker jag, bra multiplayer och grym kampanj.

Båda MW spelen är riktigt bra, men 4an ligger på topp för mig.
MW2 är lite för "bling" på online gejjmet.
Man får för mycke bonusar när man dödar nån, så man vet inte liksom vad som händer, bortsett från de, är MW2 underbart, men de når inte upp till 4an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mw 1 & mw 2.
men blir ju sugen på att gamea bara man ser detta:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2:an och 4:an (1 & 2) är mina favoriter, har inte spelat några av spelen till konsol men antar att det är mycket svårare 😛


   
SvaraCitera
apan28

CALL OF DUTY 4 MODERN WARFARE TILL XBOX 360 LÄTT!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera