Aviseringar
Rensa alla

Call of duty Modern warfare 2 CD 1 Funkar inte!:@


Ämnesstartare

Beställde Cod mw 2 förra veckan. Var så jävla glad när jag fick spelet. Sen när jag skulle sätta in CD 1 så hände ingenting satt o väntade mins 1.30 timmar.. Sedan testade jag cd 2 o den funkade:S . Jag åkte in till stan och bytte skiva men cd 1 funkar fortfarande inte:S . Då måste de vara något med datorn ... men jag kollade min dator om den skulle klara av spelet o den ska egentligen klara av det.. Fattar inte vad som är fel? :S[mad][shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kommer du åt filerna om du öppnar den i utforskaren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kommer du åt filerna om du öppnar den i utforskaren?

Nej alltså ingenting händer.. Och har försökt med allting! De lustigaste är att CD 2 funkar ;S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkk:

Nej alltså ingenting händer.. Och har försökt med allting! De lustigaste är att CD 2 funkar ;S

Ingenting? Den snurrar alltså inte ens igång?
Eller snurrar den bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ingenting? Den snurrar alltså inte ens igång?
Eller snurrar den bara?

Man hör att datorn jobbar men de låter likadant om jag inte skulle haft skivan i . Och när jag lägger i cd 2 så hör man att datorn jobbar annorlundare... Fattar inte vad som är fel egentligen. Jag kollade vad som krävdes för datorn att klara av spelet. Och datorn skulle lätt klara av spelet men endå så funkar inte skiva 1..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma sak f;r mig, jag laddade ner skiten genom steam ist'llet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Samma sak f;r mig, jag laddade ner skiten genom steam ist'llet.

Kan man ladda ner spelet från steam? ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkk:

Kan man ladda ner spelet från steam? ;o

Aa, fast du beh;ver sj'lvklart cdkeyn f;r att kunna spela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

fast du beh;ver sj'lvklart cdkeyn f;r att kunna spela.

Jodå jag har cdkey i fodralet..


   
SvaraCitera

pojkk:

Jodå jag har cdkey i fodralet..

Då borde du kunna ''Aktivera Din produkt'', och fylla i CD-Keyn (alternativt produktnyckeln som kan stå lite varsomhelst, på fodralet, i manualen, försök detta om CD-Keyn ej funkar).


   
SvaraCitera

Hm.. Så är det med mitt Guitar Hero till PC också.
Fick det igår. Jag skulle testa att installera det, och det funkade.. Men sedan när jag skulle öppna det så kom det upp ett pop-up fönster. Där det stod någonting med att mitt grafik-kort inte stödjer spelet.
Kommer det upp något sådant till dig? Eller funkar det inte att installera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Specier:

Hm.. Så är det med mitt Guitar Hero till PC också.
Fick det igår. Jag skulle testa att installera det, och det funkade.. Men sedan när jag skulle öppna det så kom det upp ett pop-up fönster. Där det stod någonting med att mitt grafik-kort inte stödjer spelet.

Har fått det o funka.. Jag skrev in "koden" som man får med i fodralet, jag skrev in koden på steam. så jag installerade spelet där. 🙂 testa så? Om du fick med någon kod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha en dator som klarar CoC MW [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera