Aviseringar
Rensa alla

Camelnose


Ämnesstartare

ja svårt som faaaan

men ok. tycker det är rätt ... hemskt. fult.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

t som stör er och det står ju tydligt på sidan är ju att ni anser det som en provokation att män sitter bredbent, det är ett förtryck mot kvinnorna. Bla bla bla bla bla. Är ju inte att det blir platsbrist på tåget som är problemet.

Förtryck och förtryck, det lämnar ju mindre plats till personen bredvid - oavsett kön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Förtryck och förtryck, det lämnar ju mindre plats till personen bredvid - oavsett kön.

Kvinnor får gärna sitta bredbent för mig om de vill, det finns plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta någon överhuvudtaget sätter sig bredvid en

och har man en redig PLÄP behöver man sitta bredbent


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

och har man en redig PLÄP behöver man sitta bredbent

om man har underlivssvamp också

Axwell:

Kvinnor får gärna sitta bredbent för mig om de vill, det finns plats.

Sitter båda två sådär bredbent så finns det inte plats, tyvärr. Sitt på ditt eget säte och håll klaffen, som min farfar säkert skulle ha sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sitter båda två sådär bredbent så finns det inte plats, tyvärr.

Jo det finns, i värsta fall får man sitta med benen trycka mot varandra - med en främling, guuu va läbbigt. [crazy]
Puss på stjärten Isola!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

Jo det finns, i värsta fall får man sitta med benen trycka mot varandra - med en främling, guuu va läbbigt. [crazy]

För att denna främling ska kunna sitta bredbent? Varför är det okej att ta någon annans plats?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så du tycker att det är okej att bre ut sig så att personen bredvid måste kura ihop sig likt en ljusskygg kloakråtta? Jävla olater är vad det är.

Nä det är helt rätt. Det är lika ok som att ställa sin handväska på sätet bredvid eller sätta sig diagonalt.


   
SvaraCitera