Aviseringar
Rensa alla

Campers! What the fuck is wrong with them? HUH?(Gaming)


Ämnesstartare

Jag måste ta ut min frustration någonstans och få höra folks åsikter om dessa idiotiska jävla wannabe blåbärsplockare!

Hela jävla tiden stöter jag på dom, i det här fallet gäller det Call of Duty. En mobbad liten noob hittar ett vackert hörn eller liknande på den aktuella mapen, och vips, där sitter dom som jävla fästingar. Skjuter på allt som springer förbi. Och visst, jag kan med glädje säga att jag oftast hinner slakta dom. Men i många fall blir jag rent ut sagt tagen bakifrån. Och inte fan lär dom sig, spelar ingen roll hur många gånger man springer dit och knivar dom i ryggen, dom sitter ändå stilla någonstans under hela matchens gång. WTF?!

Och, hur kul kan det vara att sitta på samma jävla ställe hela tiden? Det är väl ingen match? Jag ligger rätt skapligt rankad i spelet och jag är bokstavligt talat en runner, jag sitter aldrig still förutom när jag ska pricka in ett artilleri, knappt då. OCH SEN BLIR JAG KALLAD CAMPER AV FOLK SOM FÅR SE MINA STATS? För folk som inte sitter på samma jävla ställe kan ju inte få höga stats. Se bara vad dom där jävlarna har psykat sönder alla gamers: Campers får stats, gamers får inte?! Wut.

Jag hatar campers...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahaha jävla nörd

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

minus the jävlar part, du är säkert en bra människa och intressen är positivt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ljuva flasbacks från BF1942 tiden. det var tider de[rolleyes]


   
SvaraCitera

Varför spela ett spel där lägereldande är lönsamt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

hahaha jävla nörd

[rolleyes]

mjölk:

minus the jävlar part, du är säkert en bra människa och intressen är positivt

Det hoppas jag att jag är:O Men det känns lite halvt nördigt att ha spel som ett av mina intressen:(

OF 5:

ljuva flasbacks BF1942 tiden. det var tider de[rolleyes]

Haha, jag saknar BF1942=( Men Call of Duty är mycket bättre måste jag få lov att säga<3

Fejlarn:

Varför spela ett spel där lägereldande är lönsamt då?

För att jag älskar verkligen att gamea, dvs med annat folk som spelar spelet som det ska spelas, men i så gott som varje match smiter det in någon som ska leka scout!


   
SvaraCitera

dPof:

För att jag älskar verkligen att gamea, dvs med annat folk som spelar spelet som det ska spelas, men i så gott som varje match smiter det in någon som ska leka scout!

Övertala dem att spela ett snabbare spel där rörelse är prioriterat då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Haha, jag saknar BF1942=( Men Call of Duty är mycket bättre måste jag få lov att säga<3

BF 1942 är bästa spelet jag som finns typ. inte fått chansen att spela CoD men skulle garanterat testat om inte de datorn gett upp


   
SvaraCitera

dPof:

Jag hatar campers...

Ja, håller verkligen med... spelat WC3 mod på CS nån gång?
Alla noobs spelar human (så dom blir nästan osynliga) å sätter sig i ett hörn å väntar... vill bara slå dom på riktigt >;(

mjölk:

hahaha jävla nörd

du kan va nörd [sad]


   
SvaraCitera

Sluta grina över saker som är en del av spelet. Hur roligt är det att springa som en stenåldersoxé med en bössa och vara levande måltavla? Det låter som den mest primitiva metoden. Hade det vart i verkligheten så hade det inte kommit på fråga.

Well, är man inte torr bakom öronen så har man väl dock inte lärt sig grundläggande taktik. Låt dem spela som de vill.

CharliesName:

Alla noobs spelar human (så dom blir nästan osynliga) å sätter sig i ett hörn å väntar... vill bara slå dom på riktigt >;(

Oh noes, de är osynliga av en anledning. Inser du hur ologiskt det är att klaga på något sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De spelar bara efter spelets regler, skulle det vara förbjudet att inte röra sig skulle karaktären springa konstant.


   
SvaraCitera

sylar:

Oh noes, de är osynliga av en anledning. Inser du hur ologiskt det är att klaga på något sådant?

Ja, förstår jag väll. Men för de behöver man inte gömma sig HELA tiden så att spelet bara tar massa onödig dö tid.
Okej om man t.ex plantar och springer å sätter sig i ett hörn men när man sitter och väntar i spawn eller andra onödiga ställen så blir jag galen.

aristoteles:

De spelar bara efter spelets regler, skulle det vara förbjudet att inte röra sig skulle karaktären springa konstant.

Är "förbjudet" att campa på många CS serverar, admins kickar alt. bannar de som campar. Finns även AMX moduler som gör att man blir skadad eller börjar andas tungt när man sitter stilla för länge vilket är ett tecken på att många ogillar folk som campar. Klart man gör helt rätt i att campa i vissa situationer men blir det för länge på fel ställe så segar det bara ner spelet.
Men ja, som spelet är byggt så äre helt okej att campa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Övertala dem att spela ett snabbare spel där rörelse är prioriterat då!

Kan vara en idé!

OF 5:

BF 1942 är bästa spelet jag som finns typ. inte fått chansen att spela CoD men skulle garanterat testat om inte de datorn gett upp

Efter Cod 2, 4 och 5:D Aah, illa. Du får ragga upp en kompis med konsoll/speldator

CharliesName:

Ja, håller verkligen med... spelat WC3 mod på CS nån gång?
Alla noobs spelar human (så dom blir nästan osynliga) å sätter sig i ett hörn å väntar... vill bara slå dom på riktigt >;(

Inte testat men det låter helt klart som ett riktigt frustrationsmoment !

sylar:

Sluta grina över saker som är en del av spelet. Hur roligt är det att springa som en stenåldersoxé med en bössa och vara levande måltavla? Det låter som den mest primitiva metoden. Hade det vart i verkligheten så hade det inte kommit på fråga.

Extremt roligt, om man gör det taktiskt, dvs smyger, använder objekt som försvar osv osv. I verkligheten tror jag inte att folk bara sitter och sitter när det är krig. Utan man rör sig mot sitt mål, som oftast är fienden. Spelar man ett fps spel så letar man upp fienden och skjuter. Inte sitter och väntar som en pojke vid en liten sjö i texas. Fps går inte ut på att alla ska sitta still hela tiden, hur ska folk då kunna skjuta varandra?

aristoteles:

De spelar bara efter spelets regler, skulle det vara förbjudet att inte röra sig skulle karaktären springa konstant.

Klart, men det är ungefär som att säga att man inte ska gatutävla mot mopeder med en sporthoj på 500 hk. Det bryter inga regler, men det blir helt klart ingen match = no fun. Hoppas du förstår min poäng och inte tar det som något hån mot dig och ditt påpekande:P

Edit: Det bryter ju regler iofs, trafikregler dvs, men du förstår nog vad jag försöker säga:P


   
SvaraCitera

Spela Quake, Team Fortress eller Unreal Tournament [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Men i många fall blir jag rent ut sagt tagen bakifrån.

Feel the love[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst dock, om du blir så frustrerad av det hela tiden så är det nog bäst att du endera biter ihop och tar det, eller spelar något annat spel.


   
SvaraCitera