Aviseringar
Rensa alla

Camsex = otrohet?


Men då borde hon ju veta om det, att du haft problem tidigare. snällt att göra samma sak.

Men aja, erkänn att du snoka då, och konfrontera henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

grön_apa, vet du varför? jag har så dåligt självförtroende, då detta är tredje förhållandet i rad där min partner är otrogen. Jag kan helt enkelt inte lita på någon längre, utan att göra en grundlig kontroll.

Då kanske du skulle ta och reda ut dina egna problem utan att dra in andra i det. eller hitta en flickvän som accpterar att du vill veta allt( fins inte många sånna ).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka, nu pratar vi inte om någon random. De har haft en djup kontakt under hela vårat 8-månaders förhållande och personen "älskar" min partner.


   
SvaraCitera

crowling:

Men jag vill inte göra slut. Jag vill att vi båda ska erkänna våra misstag och lova att vi aldrig gör om dem.

Tror knappast det kommer funka i längden.

crowling:

Jag kan helt enkelt inte lita på någon längre, utan att göra en grundlig kontroll.

Då borde du inte skaffa flickvän. Gå till en hjärnskrynklare istället. Eller säg till nästa tjej du har på G: "Hej, jag är paranoid och måste kontrollera hela ditt privatliv innan jag kan lita på dig nog för att bli ihop med dig. Är det ok?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emery, jag har just erkänt det. Och ja, det är fult att vara otrogen mot någon som man vet försökt tagit livet av sig tidigare pga samma orsak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

Stringburka, nu pratar vi inte om någon random. De har haft en djup kontakt under hela vårat 8-månaders förhållande och personen "älskar" min partner.

/care det du gjorde var äändå mycket värre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka, även om jag kanske är lite paranoid (dock har jag haft 100% träffsäkerhet vad gäller det) har jag faktiskt egenskapen att kunna älska någon. Och så är fallet nu. Jag vill inte ge upp för denna sak och jag tror inte min partner vill göra det heller.


   
SvaraCitera

crowling:

Emery, jag har just erkänt det.

Vad sa hon då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

Jag känner mig ganska så ledsen ärligt talat. Jag har varit med om otrohet "på riktigt" förut så.

Klart du är ledsen ;(
Ta och snacka med henne. Jag skulle dumpa tjejen, hon har varit otrogen. Varför gör man ens så?


   
SvaraCitera

crowling:

(dock har jag haft 100% träffsäkerhet vad gäller det) har jag faktiskt egenskapen att kunna älska någon

So? Jag tänker inte säga att man inte kan bete sig som ett as mot folk man älskar, men frågan är snarare hur mycket är den kärleken värd då?

Dessutom, du kanske väljer fel tjejer? Om du inte litar på en tjej så bli inte ihop med henne, oavsett vad ditt hjärta säger. Gör dig inte korkad för att du är kär.

Säg till henne vad du gjort och att du vet vad hon gjort. Jag menar, problemet är ju att ni båda har hållit på och lurat och varit ohederliga mot varandra. Att hålla tyst om det gör ju bara saken värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är sjukt att folk tycker att det är mer "okej" att vara otrogen än att spionera för att få reda på en sanning.

Varför är det taskigt att spionera när man tror att en partner gör något fel? Är det taskigt att få reda på något som de själva har valt att dölja bara för att de är för fega att berätta det?


   
SvaraCitera

crowling:

"på riktigt"

hahahha, tråkigt för dig och menar inte att förolämpa dig, men du måste ju vara braaa pantad om du inte räknar detta som ortohet [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka: givetvis vill jag att vi ska kunna berätta sanningen för varandra nu. Vi har inte satt upp några regler för förhållandet förut (jag trodde att de var självklara) kanske vi kan låta detta bli vår regel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crowling:

Jag tycker att det är sjukt att folk tycker att det är mer "okej" att vara otrogen än att spionera för att få reda på en sanning.

Håller lite med där, misstänker man starkt något klart man blir nyfiken och vill kolla, fast det är ju fel det med. det bästa hade väl varit om du snackat med henne om det istället för att snoka.

Att ha ett förhållande där man inte litar på sin partner funkar inte.

Men nu till problemet. Dumpa tjejen, att strippa i webbcam för andra är fan inte okej när man är i ett förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vad är mest husmaniskt, att vara otrogen och vara en heart breaker, eller att vara den som tar reda på om känslan var sann?

Fortfarande. Jag vill inte göra slut med min älskling som knappt haft något förhållande förut. Jag tror att man lär sig av sånt här. I alla fall ger jag det en chans.


   
SvaraCitera