Aviseringar
Rensa alla

Camstudio?


Ämnesstartare

Har fått hem camstudio för att kunna spela in saker från fl för att sedan kunna lägga ut filmerna på yt. Men får inte ljudet att funkar. Har ingen microfon så vill kunna spela in via högtalarna men när jag väljer Record audio from speakers kommer det upp en skylt som säger ''WaveoutGetSelectControl[]Failed. VAd beror detta på? Någon som kan hjälpa mig med det.


   
Citera

Borde inte du som är "data tekniker" och expert på allt som har med datorer och Windows att göra kunna lösa det problemet själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Borde inte du som är "data tekniker" och expert på allt som har med datorer och Windows att göra kunna lösa det problemet själv?

Det gör jag säkert efter många om och men. Men när jag inte vill lösa problemet själv frågar jag istället. För jag orkar inte dra runt på nätet en hel dag och försöka fixa det


   
SvaraCitera

Geforce8800:

Det gör jag säkert efter många om och men. Men när jag inte vill lösa problemet själv frågar jag istället. För jag orkar inte dra runt på nätet en hel dag och försöka fixa det

Det gör inte vi andra heller, så var god återkom när du själv försökt fixa problemet, med en beskrivning av vad du testat som inte funkat så vi vet kan hjälpa dig effektivare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Det gör inte vi andra heller, så var god återkom när du själv försökt fixa problemet, med en beskrivning av vad du testat som inte funkat så vi vet kan hjälpa dig effektivare.

Men när jag gjorde tråden kanske det va så att någon här på um använder själv camstudio och har haft samma problem. Det är liksom inte bara du och jag som är medlemmar här. Men men. Ska se efter vad problemet kan vara. Ska testa lite småsaker. Fick veta lite småsaker men kan göra när det händer


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera