Aviseringar
Rensa alla

Cancer är så jävla jobbigt!


Ämnesstartare

Cancer när man är 18 bast är inte så jävla roligt, fan jag tror jag dör snart! Någon där ute som vill ge mig lite stöd och göra så jag blir lite glad för en stund?


   
Citera

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=305697

saarzkarlsson:

Det är väl inget man kan "bestämma" sig för att bli? Mitt liv är helt underbart. Finns inget att vara deprimerad över! [smile]

[confused]


   
SvaraCitera

blogg.se


   
SvaraCitera

trodde jag hade cancer. var väldigt säker. beskyllde dåliga känslor, att det var dom som bar ansvaret. de dåliga känslorna har jag i grund o botten fått pga att min mamma är så förbannat naiv när det kommer till vissa människor.

därför blev jag galet arg på min mamma.

idag är jag också arg på mamma, just för hennes naiva drag. hatar dom när jag hamnar i kläm pga dessa.

hur gick dina tankegångar när du fick reda på det? o hur fick du reda på det?


   
SvaraCitera

saarzkarlsson:

Cancer

Inget att skämta om [no-no]


   
SvaraCitera

me blow u big tajm


   
SvaraCitera

vilken sort? : c


   
SvaraCitera

är rädd för att ha magcancer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=305697

saarzkarlsson: Det är väl inget man kan "bestämma" sig för att bli? Mitt liv är helt underbart. Finns inget att vara deprimerad över!

Ja men det är ju så, jag har inget att vara deprimerad för? Mitt liv är helt underbart, det är bara jobbigt med cancers osÅ. Med det är inget jag går och är deprimerad över

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kindergartner:

Inget att skämta om

nej det är verkligen inget att skämta om.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

vilken sort? : c

njurcancer :<


   
SvaraCitera

Varför hatar alla kräftor? Så jävla osympatiskt.

Image


   
SvaraCitera

Trolla om cancer.
Kul...


   
SvaraCitera

Eller så kan ni utgå ifrån att det är sant... [zzz]
Dum sköterska som ej tror på en hjälpsökande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

hur gick dina tankegångar när du fick reda på det? o hur fick du reda på det?

Jag fick reda på att jag hade njurcancer för drygt ett halvår sen. Det började med att jag hade vart sjuk en vecka, alltså jag hade väldigt hög feber och sen började jag kissa blod. Det var då mamma blev orolig och sa att vi skulle åka till sjukhuset men jag ville inte först. Sen på natten fick vi åka akut in till sjukhuset för jag hade så himla ont på sidan vid vänstra njuren. (men jag hade ingen aning om att det var njuren som gjorde ont då).. Så vi åkte in till sjukhuset och dom gjorde en massa prover och Ultraljudsundersökning och en massa mer. Sen låg jag kvar på sjukhuset till dagen efter, kunde knappt somna kommer jag ihåg. Men sen somnade jag till slut, men han dock inte sova så länge för mamma kom in och väckte mig och hon grät. Sen fick jag beskedet om att jag hade njurcancer. Och jag trodde verkligen att det var något STORT. jag trodde jag skulle dö på en gång. Jag fick ju panik och skrek och grät , jag trodde aldrig jag skulle få träffa mina vänner och familj osv. Jag fick verkligen panik. Men så kom min doktor in till mig och pratade med mig och berättade en massa saker som lugnade ner mig. För han sa att jag skulle bli frisk och jag skulle på behandling och sen även en operation. Så jag blev mer lugn då, hehe. ... Jag kommer ihåg att efter operationen så spydde jag som en gris. Och det var hemskt. Men jag överlevde, sen fick jag behandling osv.

Några frågor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det första, varför i helvete skulle jag gå runt och skämta om att jag har cancer? Och för det andra så tjänar jag ingenting på det! Jag hatar folk som ljuger, så varför skulle jag då själv ljuga.


   
SvaraCitera

jag har 5st armar


   
SvaraCitera